• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • nepe
    Loppan84 skrev 2016-02-14 22:40:45 följande:

Hej! Ja kommer ihåg att vi har snackat litr där för längesen, eller om det va i nc? Hur mår du? Går allt enl planerna? Ja testade imorse med cb digital och remsa så det gick bra :)

åh vad kul att höra! 
    Jag mår toppen :) Har infallit sig ett sådant lugn i min kropp sen min bim så det känns fantastiskt. Hur mår du? 
  • nepe
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-15 07:58:09 följande:

Godmorgon på er då gick man in i en ny vecka ?? så roligt å så fyller man år idag med haha ha det bra alla

Grattis på födelsedagen! :D
  • nepe

Jag ringde min barnmorska idag som arbetar där jag fick letrozol (ägglossningsstimulerande) utskrivet då de ville att jag skulle höra av mig när jag fick mens eller plussade. Fick tid för ultraljud den 10 mars och så skulle de kontakta mig ang. ett inskrivningssamtal. Det är första barnet för oss så jag vill gärna få gå dit för det för ett "första avstamp" :P

• Linulii
    HelenaSaga skrev 2016-02-15 14:58:50 följande:

22a är det beräknat än så länge :) ja hoppas på magisk sömnutveckling tills dess :) angående Facebook grupp så vet jag inte hur det gick. Det startades en men den nådde maxgränsen som de satt. Vi får starta en till

Joo skulle vara roligt med en ny grupp!:)

Har ni andra symtom redan? Jag är runt vecka 5+6 ( osäkert pga oregelbunden cykel) med 0 symtom, så börjar fundera lite att är allt månne okej..mådde illa när jag var gravid med min dotter i samma vecka...
  • HelenaSaga
    Linulii skrev 2016-02-15 20:28:34 följande:
    Joo skulle vara roligt med en ny grupp!:)

Har ni andra symtom redan? Jag är runt vecka 5+6 ( osäkert pga oregelbunden cykel) med 0 symtom, så börjar fundera lite att är allt månne okej..mådde illa när jag var gravid med min dotter i samma vecka...
    Vill du vara admin med mig för en ny grupp? Vi kan göra en hemlig så får alla som vill vara med skriva till oss i messenger så bjuder vi in. Jag vet inte hur många dom blev i den andra men vi kanske kan börja med att säga max 30?
  • Linulii
    HelenaSaga skrev 2016-02-15 20:47:28 följande:

Vill du vara admin med mig för en ny grupp? Vi kan göra en hemlig så får alla som vill vara med skriva till oss i messenger så bjuder vi in. Jag vet inte hur många dom blev i den andra men vi kanske kan börja med att säga max 30?

Joo jag kan också vara admin!:)
  • SatuSv

Hej!

Kikat in här ett par ggr men varit osäker på om jag ska skriva. Jag plussade i fredags väldigt svagt och både lör-sön, men testade idag med clearblue digitaltest och fick 1-2. Bf 30/10 om det går vägen:)

Jag har 3 barn nu och detta blir den sista (fast så sa jag om trean med...)

Har inte berättat för någon mer än två vänner och syster,skulle vara kul att prata med någon:)

??
  • SatuSv

Ver inte hur man lägger till sig på listan genom mobilen hehe, om någon kan göra det så vore det snällt????

??
  • SatuSv

( va ej meningen att bli massa frågetecken,skulle lägga till smilegubbe)

??
Svar på tråden BF Oktober 2016