• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • Anonym (orolig)
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-15 07:58:09 följande:

Godmorgon på er då gick man in i en ny vecka ?? så roligt å så fyller man år idag med haha ha det bra alla

Grattis. Hoppas du får en toppen dag och blir firad ordentligt
  • Vanja
    8airam8 skrev 2016-02-15 06:06:22 följande:

När jag tar i med magmusklerna, om än aldrig så lite (som t.ex. För att vända mig i sängen) så sträcker det och drar som tusan i det nedre muskelpartiet. Är det här normalt i slutet av vecka fem, eller väntar jag ett fotbollslag? Vill tillägga att jag inte är vad man brukar kalla för vältränad eller ens i form.

Hurvida du bär på ett helt fotbollslag lr ej kan jag tyvärr inte svara på men det låter fullt normalt att sträcker o drar i nedre delen iaf! :) (Kan göra riktigt ont ibland)
  • 8airam8
    Vanja skrev 2016-02-15 08:12:46 följande:

Hurvida du bär på ett helt fotbollslag lr ej kan jag tyvärr inte svara på men det låter fullt normalt att sträcker o drar i nedre delen iaf! :) (Kan göra riktigt ont ibland)

Tack :)
  • skruttan1988
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-15 07:58:09 följande:

Godmorgon på er då gick man in i en ny vecka ?? så roligt å så fyller man år idag med haha ha det bra alla

Grattis
  • mumsan30
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-14 10:48:05 följande:

Är idag i v 6+0 Fick jättemkt hugg i vänster sida inatt när ja jobbade. Kunde varken sitta el ligga. Åkte in akut. Där såg dr ett foster, dock var det för tidigt o se hjärtljud. Dr såg även 2 st andra prickar som kunde vara foster. Det är oxå många fall där en tillbakabildas men hon var förvånad. Fick ta blodprov, ska ta nytt på tisdag.. sen blir der fler UL om ca 2 v. Hon sa att hon inte kan säga med säkerhet men att vi ska förbereda oss på minst tvillingar.

Vad spännande!! Håll oss uppdaterade! :)
  • mumsan30
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-14 10:48:05 följande:

Är idag i v 6+0 Fick jättemkt hugg i vänster sida inatt när ja jobbade. Kunde varken sitta el ligga. Åkte in akut. Där såg dr ett foster, dock var det för tidigt o se hjärtljud. Dr såg även 2 st andra prickar som kunde vara foster. Det är oxå många fall där en tillbakabildas men hon var förvånad. Fick ta blodprov, ska ta nytt på tisdag.. sen blir der fler UL om ca 2 v. Hon sa att hon inte kan säga med säkerhet men att vi ska förbereda oss på minst tvillingar.

• mumsan30

Lerumsmamma , jag är från Jönköpings län. 

mammatilljesperochkevin06 grattis på födelsedagen!! :)

bpumkin vad roligt med första barnet! Allt är så nytt och spännande! 

God morgon på er allihop! Förstår inte vad tekniken har emot mig men det är förstås inte meningen att posta saker och ting x2..

Gick in i vecka 6 igår (tror jag då..) Funderar på att ringa till mvc i veckan och skriva in mig. 

Sportlovsvecka nu då! Hade massa roliga småaktiviteter för flickorna inplanerat denna vecka men det stoppades av vattkoppor.. typiskt! 

• Anonym (orolig)
    mumsan30 skrev 2016-02-15 09:10:09 följande:

Ja vi får se om det blir mer klarhet vid nästa ul.. nu är det bara att vänta
  • Vanja
    mumsan30 skrev 2016-02-15 09:10:09 följande:

Men så spännande!!! Hur känner du dig?
  • Munchis

Hej allihopa. Hmm är väldigt osäker på bf men vet i alla fall att bebis borde komma nån gång i oktober :). Början på oktober. Kommer uppdatera mer om de om de blir en bebis. Var nämligen på vul runt vecka 8(trodde ja) men de sa att de såg bara hinnsäck så antingen påbörjad MF eller så tidig graviditet.(runt vecka 6). Hade missfall förr 4 månader sedan så min ägglossning och mens har varit superoregelbundna sen dess så ja hoppas av hela mitt hjärta att de va för tidigt för att se nåt????. Ska på en till vul nästa tis. Så nervös att ja spyr!

Svar på tråden BF Oktober 2016