• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • NickiR
    Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-15 07:58:09 följande:

Godmorgon på er då gick man in i en ny vecka ?? så roligt å så fyller man år idag med haha ha det bra alla

Grattis!
  • NickiR

Godmorgon på er då gick man in i en ny vecka ?? så roligt å så fyller man år idag med haha ha det bra alla

Grattis!
  • NickiR

Grattis!!
  • NickiR
    Lerumsmamma skrev 2016-02-15 06:48:39 följande:

Oj vad många som väntar 3e barnet precis som jag! Någon från Göteborgs-trakten eller angränsande län kanske??

Ja va roligt! Bor i Ljungby
  • miss september

Grattis!
  • Linulii

Hej alla! Kommer väldigt gärna med i denna tråd! Jag är gravid med mitt andra barn (har en flicka som är 1,5 år). Har en väldigt oregelbunden cykel så vet inte det exakta bf datumet ännu men gissar att det är runt 10.10. Denna andra graviditet var inte alls planerad och kom som en liten chock för mig, börjar nu smälta saken lite men är otroligt orolig hur vi skall orka med två barn eftersom vårat första barn ännu idag sover väldigt dåligt..som tur finns det ju ännu tid att förbereda sig, ifall allt går bra vill säga???? var det så att det finns någon fb grupp också? Hittade den inte?

• HelenaSaga
    Linulii skrev 2016-02-15 13:30:31 följande:

Hej alla! Kommer väldigt gärna med i denna tråd! Jag är gravid med mitt andra barn (har en flicka som är 1,5 år). Har en väldigt oregelbunden cykel så vet inte det exakta bf datumet ännu men gissar att det är runt 10.10. Denna andra graviditet var inte alls planerad och kom som en liten chock för mig, börjar nu smälta saken lite men är otroligt orolig hur vi skall orka med två barn eftersom vårat första barn ännu idag sover väldigt dåligt..som tur finns det ju ännu tid att förbereda sig, ifall allt går bra vill säga???? var det så att det finns någon fb grupp också? Hittade den inte?

Vi har också en dotter på 1,5 år som sover dåligt. Ändå vår vår graviditet planerad, man kan ju undre hur vi tänkte :)
  • Linulii
    HelenaSaga skrev 2016-02-15 13:35:33 följande:

Vi har också en dotter på 1,5 år som sover dåligt. Ändå vår vår graviditet planerad, man kan ju undre hur vi tänkte :)

Skönt att höra att man inte är ensam, vi får hoppas våra barn börjar sova bättre fram tills Oktober!:) vi har nog också planerat att vi vill ha två barn men detta hände en aning tidigare än väntat, men roligare för barnen blir det med en mindre ålderskillnad, bara man själv överlever!:D när hade du beräknat?
Svar på tråden BF Oktober 2016