• okt_bebban

BF Oktober 2016

Hej på er!
    Det fanns ju inget inlägg för oss som har BF i oktober, så jag startade ett :)
    Idag köpte jag ett digitalt graviditetstest och det visade: Gravid 1-2 veckor, men entligt graviditets appen så är jag 4 veckor (3+4)! Vet någon hur bra dom funkar? 
    Detta är min tredje graviditet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-25 22:16
    BF 1 oktober!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-04 23:09
    För er som är intresserade så finns en privat Facebook-grupp! Ni kan maila sötnöten. Hoppas vi ses där.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-11 20:47
    Nu är maxgränsen uppnådd på Facebook gruppen, så det går inte att maila Sötnöten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-17 21:50
    Nu finns en ny hemlig fb grupp, maila Helena­Saga

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-21 21:31
    Hej! Jag vill meddela er att den andra fb gruppen också nått sin maxgräns. Det kanske finns någon som vill starta en tredje?

• Svar på tråden BF Oktober 2016
  • NickiR
    Linulii skrev 2016-02-16 08:56:12 följande:
    Jag har inte heller symtom, vecka 6+0 idag, är lite misstänksam att är allt okej..vilken vecka har du? Tänkte kanske boka ett vul till 4.3 ifall det inte plötsligt dyker upp massor med symtom...
    Har inte heller mycket syntom förutom svullen mage på kvällarna. Med min första spydde jag hela tiden med min andra bara på morgonen. Får se om jag klarar mig utan att spy den här gången !
  • NickiR
    HelenaSaga skrev 2016-02-16 07:34:29 följande:
    Man kan skicka privat meddelande här på familjeliv, jag vet inte exakt hur man gör men jag har fått meddelanden iaf :)
    Skickat meddelande
  • miss september
    HelenaSaga skrev 2016-02-16 06:57:51 följande:

Jag skriver här igen, om man vill vara med i Facebook gruppen så vill jag eller Linulii ha eran MAILadress till Facebook. Inte era namn, för då måste vi bli vän med alla, hur trevliga ni säkert än är så kanske det ser suspekt ut om vi får 20 nya vänner på en dag :)

Skickat meddelande!
  • skruttan1988

Jag har inte heller symtom, vecka 6+0 idag, är lite misstänksam att är allt okej..vilken vecka har du? Tänkte kanske boka ett vul till 4.3 ifall det inte plötsligt dyker upp massor med symtom...

Är typ 5+4. Ska på ul den 8de. Mest för att jag har 2 mf bakom mig. Senaste i januari. Trodde inte de skulle ta direkt..
    bpumpkin skrev 2016-02-16 09:14:04 följande:

Ja, kul! :) Min mamma verkar övertygad om att det ska gå över tiden eftersom det gjort det för henne men man får väl se.

Hehe vi får se hur det blir :) jag går och undrar om det är tvillingar. Båda mina kusiner har fått tvillingar så hade varit kul :)
  • Anonym (orolig)
    skruttan1988 skrev 2016-02-16 11:21:59 följande:

Är typ 5+4. Ska på ul den 8de. Mest för att jag har 2 mf bakom mig. Senaste i januari. Trodde inte de skulle ta direkt..Hehe vi får se hur det blir :) jag går och undrar om det är tvillingar. Båda mina kusiner har fått tvillingar så hade varit kul :)

spännande. Jag väntar på nästa ul, hoppas jag får en tid när jag är där den 23.... fast tror ändå det är bäst för mig o göra ul lite senare så de verkligen ser om de andra "skuggningarna" är 2-3
  • skruttan1988
    Anonym (orolig) skrev 2016-02-16 11:42:28 följande:

spännande. Jag väntar på nästa ul, hoppas jag får en tid när jag är där den 23.... fast tror ändå det är bäst för mig o göra ul lite senare så de verkligen ser om de andra "skuggningarna" är 2-3

Mm ska på hälsosamtalet den 25e.. är lite kluven om jag ska gå eller ej än.

Hur långt vart du?
  • skruttan1988

Är det fler som behöver gå mer på toa för att göra nr2 än tidigare?? Tycker jag springer hela tiden..

• Loppan84

Jag bokade ul i v 7 nu för att slippa noja. Bor i norge och här får man inte göra ul förrän i v.18 isåfall måste man gå privat (man får inte heller göra kub) men tycker det är så värt pengarna att slippa undra i 10 extra veckor. Plus att då får pappan förhoppningsvis också se hjärtslag och kanske känner att det blir lite mer verkligt ;)

• Mattis89

Hej tjejer! Jag vill gärna vara med i fb gruppen BF oktober. Jag går in i v.7 imorgon :) hur går jag tillväga att få vara med i gruppen? Kram Matilda

• Anonym (orolig)
    skruttan1988 skrev 2016-02-16 12:36:02 följande:

Mm ska på hälsosamtalet den 25e.. är lite kluven om jag ska gå eller ej än.

Hur långt vart du?

Jag gjorde vul i söndags var då i 6+0 och de såg inget hjärta,men sa att det var för tidigt. Så jag ska försöka klara av att vänta tills vecka 8+0 .. de tog blodprov i söndags och ett idag. Ska få besked om ökningen.av hcg är normal . Dr sa hon skulle ringa i em...
Svar på tråden BF Oktober 2016