• Anonym (Ts)

KILLAR hur vill ni bli avsugna?

Jag har bara legat med 2 personer i mitt liv hittills, notera att jag är 19 år, och jag vill gärna suga av min partner men vet inte riktigt om det jag gör är skönt eller om jag kan göra något som är verkligen WOW för killen.

Så därför, kan ni skriva lite tips om hur man kan göra?

• Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?
  • Anonym (oroa dig inte)

Om du suger när du själv inte kan låta bli den och blir kåt av att göra det, då är vad som helst bra.

Gör du det däremot för att du känner krav att du borde, utan att tända på det själv, brukar det aldrig bli bra. Sånt märks.

Om du förutom att göra det för att du själv tänder på det, sen uppmanar honom att tala om för dig vad han gillar och inte gillar och säga till när det är skönt och inte skönt, då kommer allt bli toppen! :)

• workoutbabe
    MissNastrax skrev 2016-02-13 23:20:17 följande:
    Ehm.... ja jag vet men om du läste mitt inlägg noga så var det vad jag och min partner tyckte..
    Och om du läste inlägget från livserfaren noga så var det vad han och hans partner tyckte... :)
  • livserfaren
    workoutbabe skrev 2016-02-14 08:41:59 följande:

Och om du läste inlägget från livserfaren noga så var det vad han och hans partner tyckte... :)

Absolut men tjejen får gärna se hur min penis blir större när hon runkar mig.Blir klart mer upphetsad av att hon bestämmer hur länge jag kan hålla mig.Sen att hon är superba på att tillfredställa mig med munnen o det gör ju inte saken sämre.
  • workoutbabe
    livserfaren skrev 2016-02-15 11:12:39 följande:
    Absolut men tjejen får gärna se hur min penis blir större när hon runkar mig.Blir klart mer upphetsad av att hon bestämmer hur länge jag kan hålla mig.Sen att hon är superba på att tillfredställa mig med munnen o det gör ju inte saken sämre.
    Jag pratade inte till dig. Jag tog dig som exempel. Bespara mig ditt runkprat.
  • Anonym (Love)

Jag vill att hon ska göra det med entusiasm. När jag ser och känner att hon verkligen tycker om att göra det så är det underbart. Sedan vill jag gärna ha så lite tänder och mycket saliv och deep throat om hon klarar det. Får gärna avslutas med ett hårt munknull där jag kommer i halsen på henne.

• livserfaren
    workoutbabe skrev 2016-02-15 13:34:03 följande:

Jag pratade inte till dig. Jag tog dig som exempel. Bespara mig ditt runkprat.

Oj då vad trevlig du var då.Ha en bra dag o krya på dig.
  • KM36

Med mycket saliv, och minst ett finger i baken.. Tungan ute

.......
  • livserfaren
    MissNastrax skrev 2016-02-11 16:40:18 följande:

Försöker bli världsbäst!

Bra inställning.Lycka till.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (frökenmissy) skrev 2016-01-30 23:35:41 följande:

Som tidigare skrivit, entusiasm är viktigt, gilla det du gör. Jag har alltid gillar att ge då jag tänder på att göra det skönt för någon annan och att de finner mig sexig. Så jag började kolla på porr, där lär du dig en hel del. Det dem dock sällan visar på porr, antagligen för att många killar aldrig skulle erkänna att de gillar det men de flesta ÄLSKAR, är när man för en stund lämnar själva avsugningen och beger sig ner mot pungen. lek lite med den men gå sen ännu längre ner. 

Mycket saliv är A och O. Börja lite lätt med tunga på roten mellan pung och röv. Sen mer och mer och hårdare, tänk dig lite hur en kille ser ut när han slickar dig, man kan trycka ganska ordentligt men mun och tunga. 

Ännu bättre tycker dem det är om du samtidigt runkar av dem även om detta kräven en del multitasking skills ;)

Det låter underbart! :) Jag har länge fantiserat om att bli slickad i rumpan när jag blir avsugen.
  • Anonym (Kille 34)
    Anonym (Love) skrev 2016-02-15 13:56:12 följande:

Jag vill att hon ska göra det med entusiasm. När jag ser och känner att hon verkligen tycker om att göra det så är det underbart. Sedan vill jag gärna ha så lite tänder och mycket saliv och deep throat om hon klarar det. Får gärna avslutas med ett hårt munknull där jag kommer i halsen på henne.

+1 på den du! :)
Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?