• Anonym (Ts)

KILLAR hur vill ni bli avsugna?

Jag har bara legat med 2 personer i mitt liv hittills, notera att jag är 19 år, och jag vill gärna suga av min partner men vet inte riktigt om det jag gör är skönt eller om jag kan göra något som är verkligen WOW för killen.

Så därför, kan ni skriva lite tips om hur man kan göra?

• Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?
  • Firedude
    Anonym (Hey) skrev 2016-03-20 13:08:53 följande:

yngre än dig. I munnen. Tacksam kuk, ska fundera på vad jag menade. Jag vek ut mig i helkroppstråden för någon dag sen, där kan du se en rumpa. Nu börjar det bli OT här...! Jag tänker att mjuka våta läppar är bättre än spända men det är säkert variationer där också mellan olika män?

Våta läppar ska det vara. Annars blir det som en skrapa. :) låter som du kan din sak...
  • Anonym (Wow)

Jag vill bli sugen precis som "hey" beskriver!
    Det är fullkomligt underbart!

• mangeee

Mycket saliv, glöm inte att använda händerna och kanske ett finger eller två i rumpan!

• Anonym (Mamman)

Jag brukar slicka mycket med tungan runt kanten på ollonet samtidigt som jag "drar" ned den andra handen . Sen brukar jag suga o slicka varierat djup o bara virvla runt med tungan. Min man brukar vilja att jag slickar längst med skaftet o på kulorna.

• Anonym (Mamman)

Jag brukar slicka mycket med tungan runt kanten på ollonet samtidigt som jag "drar" ned den andra handen . Sen brukar jag suga o slicka varierat djup o bara virvla runt med tungan. Min man brukar vilja att jag slickar längst med skaftet o på kulorna.

• Anonym (tycker bäst om)
    Anonym (Mamman) skrev 2016-04-14 17:29:22 följande:

Runt ollonkanten gillar jag absolut, även om jag inte är oralsexfantast.
  • livserfaren

Efter 13 Månader med värdens sexigaste tjej som älskar att suga. har alltid lyckats hålla mig i ungefär 8 till 9 minuter men nu har hon ändrat sin metod o suger av mig intensivt på c a 1 minut fattar ingenting o kan inte hålla mig.Undrar vad som hänt hon säger ingenting

• Anonym (Hey)
    livserfaren skrev 2016-04-15 16:50:27 följande:

Efter 13 Månader med värdens sexigaste tjej som älskar att suga. har alltid lyckats hålla mig i ungefär 8 till 9 minuter men nu har hon ändrat sin metod o suger av mig intensivt på c a 1 minut fattar ingenting o kan inte hålla mig.Undrar vad som hänt hon säger ingenting

Dela med dig av metoden! Bra saker ska delas...
  • Anonym (Ny)
    Anonym (Hey) skrev 2016-04-16 19:17:16 följande:
    Dela med dig av metoden! Bra saker ska delas...
    Tjejer, finns det någon speciell sorts kuk som ni tänder mer på att suga?
    Stor, liten, grov, smal?
    Är det svårare att tillfredställa visa kukar?
Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?