• Anonym (Ts)

KILLAR hur vill ni bli avsugna?

Jag har bara legat med 2 personer i mitt liv hittills, notera att jag är 19 år, och jag vill gärna suga av min partner men vet inte riktigt om det jag gör är skönt eller om jag kan göra något som är verkligen WOW för killen.

Så därför, kan ni skriva lite tips om hur man kan göra?

• Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?
  • Anonym (Den perfekta avsugningen)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-03-19 23:30:43 följande:
    Då är du säkert det! Vad tråkigt med killar som inte säger nånting! Nu var det väldigt längesen men jag älskar att bli avsugen och stönar mycket, speciellt om tjejen suger hårt och leker med tungan mot kuken när hon har den i munnen. Sen är det en fördel om hon inte pausar för mycket för då hinner känslan gå ner i mellan. Det är som skönast om hon inte låter känslan klinga av utan håller den högt hela tiden om du förstår. Sen är det helt underbart att få komma i munnen, då skriker jag :). Jag tror inte du är ett ånglok, men kommunikation är ju bra. Jag säger "ja så ja" "åh fan vad skönt" när du gör som jag tycker är skönast tex. Det är alltid bra att vägleda på ett trevligt sätt. Sen gillar jag att snällt hålla om huvudet utan att trycka. Eller stryka bort håret om det är i vägen. När jag är på väg får du gärna öka takten och inte sluta mitt i. Om du inte vill dra ut på det förstås :) Hur gammal är du?
    Håller du med om att ollonet är känsligast vid kanterna så att det är viktigast att suga hårt på hela ollonet, och att slicka hårt runt kanterna, samtidigt som hon suger?
  • Anonym (Hey)
    Anonym (Den perfekta avsugningen) skrev 2016-03-20 00:15:18 följande:

Håller du med om att ollonet är känsligast vid kanterna så att det är viktigast att suga hårt på hela ollonet, och att slicka hårt runt kanterna, samtidigt som hon suger?

Så gjorde jag senast och han kom väldigt fort men jag tänkte mest att jag inte tog hela men verkade inte spela roll i det fallet.
  • Anonym (Pappa)
    Anonym (Hey) skrev 2016-03-20 00:03:36 följande:

No offense men känns lite skumt att få råd av "pappa"

Haha ;)

Du har nog sugit pappa kuk trots din ålder?! Medvetet eller ej. Pappor kan vara unga o snygga ;)

Levt igenom tonår och hit idag. Jag vet hur tjejer s.... Bra.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hey) skrev 2016-03-19 23:45:19 följande:
    Haha tillräckligt gammal man kan ändå bli osäker när man tänker tillbaka. Föredrar helt klart killar som kommunicerar. Kommunicera utan att beordra eller låta som en instruktionsmanual. Men det har jag aldrig varit med om. Det är det där hårda som skiljer sig mellan män.
    Haha jag menade inte så! Blev bara allmänt nyfiken på hur gammal du är?
    Jo, det kan jag förstå om de inte säger nåt. Inte juste. Även om det säkert var bra ändå! Ja, precis. Ett samspel på ett mysigt sätt. Inte order eller manual. Skönt att du sluppit det! Hur tycker du om att suga annars?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Den perfekta avsugningen) skrev 2016-03-20 00:15:18 följande:
    Jag håller med om att det är känsligast där och på strängen och absolut slicka de områdena samtidigt som hon suger. Det kräver väl viss teknik men det är mycket skönare så. Ja, suger hon på ollonet är hela bäst. Sen tycker jag om att hon tar in så mycket av kuken som möjligt, det är skönare än bara ollonet. Sen suga hårt samtidigt som hon drar munnen uppåt. Härligt drag då :) Jag har inte träffat någon som får in riktigt hela min kuk och jag förstår att det inte är lätt men gärna större delen av den. Det är inget jag säger till tjejen, hon får suga in så mycket som hon kan helt enkelt. Jag har ingen porrfilms-kuk men den är över medel och ordentligt tjock och grov så är kanske därför. Sen är en tjej som säger att hon älskar att suga kuk i regel bättre på det, enligt mina erfarenheter. F-n nu blir man ju öm i kuken av kåthet av att tänka på det...
  • Anonym (Hey)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-03-20 02:43:16 följande:

Jag håller med om att det är känsligast där och på strängen och absolut slicka de områdena samtidigt som hon suger. Det kräver väl viss teknik men det är mycket skönare så. Ja, suger hon på ollonet är hela bäst. Sen tycker jag om att hon tar in så mycket av kuken som möjligt, det är skönare än bara ollonet. Sen suga hårt samtidigt som hon drar munnen uppåt. Härligt drag då :) Jag har inte träffat någon som får in riktigt hela min kuk och jag förstår att det inte är lätt men gärna större delen av den. Det är inget jag säger till tjejen, hon får suga in så mycket som hon kan helt enkelt. Jag har ingen porrfilms-kuk men den är över medel och ordentligt tjock och grov så är kanske därför. Sen är en tjej som säger att hon älskar att suga kuk i regel bättre på det, enligt mina erfarenheter. F-n nu blir man ju öm i kuken av kåthet av att tänka på det...

Bara inflikar lite här, det är ju ett samspel att suga kuk. Ju mer peppad man blir desto roligare blir det... Mitt ex var bäst i världen på det. Kommer aldrig glömma honom :) en fröjd...
  • Anonym (Hey)

Bara inflikar lite här, det är ju ett samspel att suga kuk. Ju mer peppad man blir desto roligare blir det... Mitt ex var bäst i världen på det. Kommer aldrig glömma honom :) en fröjd...
  • Anonym (Hey)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-03-20 02:32:06 följande:

Haha jag menade inte så! Blev bara allmänt nyfiken på hur gammal du är?

Jo, det kan jag förstå om de inte säger nåt. Inte juste. Även om det säkert var bra ändå! Ja, precis. Ett samspel på ett mysigt sätt. Inte order eller manual. Skönt att du sluppit det! Hur tycker du om att suga annars?

Kan inte du berätta din ålder först? Haha, ska jag ge en beskrivning? Jag är inte en hård dammsugare, in och ut i 190km/h. Det är nog för att jag helt enkelt är en försiktigare typ plus att risken är att det blir knas, man blir dock väldigt tacksam när killen kommer efter en sån grej... Haha. Jag försöker ta hela oftast. Oftast utan händer, Gud vad tråkig jag är, men funkade väldigt bra. :) det var en tacksam kuk... Hoppas träffa på en liknande igen.
  • Anonym (Hey)

Eller jag smeker iofs pungen hehe... Alltså jag vet inte vad jag håller på med som sagt. Men det verkar ju funka.
Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?