• Anonym (Ts)

KILLAR hur vill ni bli avsugna?

Jag har bara legat med 2 personer i mitt liv hittills, notera att jag är 19 år, och jag vill gärna suga av min partner men vet inte riktigt om det jag gör är skönt eller om jag kan göra något som är verkligen WOW för killen.

Så därför, kan ni skriva lite tips om hur man kan göra?

• Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?
  • Anonym (Hey)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-03-20 13:43:51 följande:

Menade mer exakt ålder :) Trevligt! Din rumpa ser jättefin ut! Rund, petig och len :) Härligt... Aha :P Du vill hålla dig till att prata om att suga kuk? haha.

Jag är i Malmö. Du då?

30-årsåldern. Ja, det är ju det TS vill veta. Vet inte ens om jag som tjej får vara med i tråden. Jag är också där...
  • Anonym (Hey)

Menade mer exakt ålder :) Trevligt! Din rumpa ser jättefin ut! Rund, petig och len :) Härligt... Aha :P Du vill hålla dig till att prata om att suga kuk? haha.

Jag är i Malmö. Du då?

30-årsåldern. Ja, det är ju det TS vill veta. Vet inte ens om jag som tjej får vara med i tråden. Jag är också där...
  • Anonym (Hey)

Jag är i Malmö. Du då?

:) samma stad. Tur när jag flashat den för forumet haha, tack.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Hey) skrev 2016-03-20 13:52:29 följande:
    Haha jaså? Intressant :) Haha mmm ;) Har du lust att maila?
    I så fall har jag lazerpow@hotmail.com så kan jag säga vad jag heter här i mailet i så fall :)
  • Anonym (Fia the lover)

Jag testade på min sambo. Hade kuken i min mun, tungan fick vandra som den ville, lite som jag slickar på en godisklubba samtidigt jag smekte kulorna lätt och jobbade med andra handen. Han är jättesvag när jag är på toppen av kuken, även när jag leker lätt med kulorna samtidigt.

Jag har alltid avskytt oralsex men med min sambo är det en fröjd att få suga av honom och experimentera. Han njöt så mycket nu sist och det kändes så härligt och veta att jag kan, vill och vågar. Har ju fått en del tips här ifrån fl.

• Anonym (Wow)
    Anonym (Hey) skrev 2016-03-20 13:52:29 följande:
    Wow! Har läst dina beskrivningar om hur du suger, låter fantastiskt! Och så bor du på helt rätt ställe också! Hoppas att man råkar springa på dig en dag :)
  • livserfaren

På det sätt jag blev avsugen på igår.Snabbt intensivt mycket slurp o långa sköna sug upp o ner.Jag höll mig knappt 2 Minuter o då hade hon gjort samma sak en halvtimme innan.Sanslöst.

• Anonym (tycker bäst om)
    Anonym (Ts) skrev 2016-01-30 20:11:46 följande:

Jag har bara legat med 2 personer i mitt liv hittills, notera att jag är 19 år, och jag vill gärna suga av min partner men vet inte riktigt om det jag gör är skönt eller om jag kan göra något som är verkligen WOW för killen.

Så därför, kan ni skriva lite tips om hur man kan göra?

I o för sig är jag inte så mycket oralsexfantast, föredrar många gånger samlag, men jag gillar annars om kvinnan "arbetar" mycket med ollonet, inte att ha penis "i halsen " på kvinnan. Sugande och att gå fram o tillbaka över ollonet med läpparna samt att behandla ollonkanten. Jag är "helt  naturligt korthudad"
  • Underhill

För min del får det gärna gå lugnt till, till en början, så det känsliga och sköna finns kvar så länge som möjligt innan det stegras och blir lite hetare och intensivare :) En avsugning med känsla och hög närvaro helt enkelt, som inte försöker få mig att komma så fort som möjligt.

E vi överens så kör vi
  • Firedude

[quote=76458369][quote-nick]Anonym (Hey) skrev 2016-03-20 13:08:53 följande:[/quote-nick]

yngre än dig. I munnen. Tacksam kuk, ska fundera på vad jag menade. Jag vek ut mig i helkroppstråden för någon dag sen, där kan du se en rumpa. Nu börjar det bli OT här...! Jag tänker att mjuka våta läppar är bättre än spända men det är säkert variationer där också mellan olika män?

[/

Våta läppar är bäst ja. Slappa med för suget ska kännas. Annars blir det så stelt. Du verkar veta vad du gör...

Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?