• Anonym (Ts)

KILLAR hur vill ni bli avsugna?

Jag har bara legat med 2 personer i mitt liv hittills, notera att jag är 19 år, och jag vill gärna suga av min partner men vet inte riktigt om det jag gör är skönt eller om jag kan göra något som är verkligen WOW för killen.

Så därför, kan ni skriva lite tips om hur man kan göra?

• Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?
  • Asirna
    Anonym (Pappa) skrev 2016-05-16 01:53:02 följande:
    Men det har väl inget med tekniken att göra?

Träffade en tjej som prompt sög kuk dåligt. Sa till silikonbruden att släppa damsugar tekniken. Hon blev kränkt men vafaan efter det sög hon riktigt bra!

Sprutade lite överallt.

Att jlltid svälja känns väldigt trashigt.
    Är inte alltid så gott att svälja heller, eller vänta, det är aldrig gott!
    Det smakar väldigt salt och tom beskt, iaf min partner som dessutom kommer dubbelt så mycket än alla andra jag har legat med vilket gör att jag nästan sätter i halsen när han kommer i munnen.
  • MrBateman
    Asirna skrev 2016-05-16 00:18:54 följande:
    Varför så negativ?
    Du har nog inte vart med om en riktig bra avsugning än bara ;)
    För att jag vet hur jag vill ha det.. Och sväljande från kvinnans sida är ett måste....annars blir det inget..
  • Asirna
    MrBateman skrev 2016-05-16 04:49:29 följande:
    För att jag vet hur jag vill ha det.. Och sväljande från kvinnans sida är ett måste....annars blir det inget..
    Du kan aldrig tvinga en kvinna till det, finns inget osexigare än en pojk som beter sig som du gör.
  • livserfaren
    Anonym (Pappa) skrev 2016-05-14 00:57:56 följande:

Hon har sugit nån annan.

Ält din balka är mindre än 2dm.

Ja det är klart att hon har men hon har övat flitigt på mig o hon har helt tagit över kontrollen över min utlösning.Fascinerande.Min balka ligger väl omkring 16 cm i rest tillstånd o det är mer än tillräckligt tycker min tjej.
  • Anonym (tycker bäst om)
    Anonym (Savage) skrev 2016-05-13 23:33:17 följande:

Jag skulle nog säga, Hur suger du en klubba idag? Ingen deep throat, tro mig det är inte skönt som andra skriver, Runt ollonhuvudet, sakta, med ömhet...massera pungen samtidigt.

Det är mer som jag gillar också, även om jag inte är någon oralsexfantast i o f s. Skönare om hon fokuserar på och runt ollonet.
  • Anonym (Xplic)

Hallå ta. Nu har du fått en hel del tips. Uppdatera m hur det har gått m sugandet??

• Anonym (Pappa)
    Asirna skrev 2016-05-16 02:44:26 följande:

Det smakar väldigt salt och tom beskt, iaf min partner som dessutom kommer dubbelt så mycket än alla andra jag har legat med vilket gör att jag nästan sätter i halsen när han kommer i munnen.

Ooh jobbigt!

Det är sperma du äter. Det smakar salt.

Bröstmjölk får mig nästan att kräkas så att tjejer sväljer satsen är märkligt men kul.
  • Anonym (Pappa)
    Asirna skrev 2016-05-16 02:44:26 följande:

Min sats har sprutar ur näsan på en tidigt Knull kontakt så min laddning är nog större. Fattar då iaf inte varför sväljet. Bekvämt är det iaf.
  • Asirna
    Anonym (Pappa) skrev 2016-05-30 23:59:22 följande:
    Min sats har sprutar ur näsan på en tidigt Knull kontakt så min laddning är nog större. Fattar då iaf inte varför sväljet. Bekvämt är det iaf.
    Anonym (Pappa) skrev 2016-05-30 23:59:22 följande:

En bra sak med att svälja är att det är rena protein shaken :P

Som jag skrev kommer min partner rätt mycket också, är sexigare tycker jag men är verkligen jobbet att få satsen i munnen.
    Sedan om man ska fortsätta ha sex vill man inte ha den beska doften i munnen.

Har träffat en del, och innan min nuvarande partner har jag aldrig träffat någon som kommer så mycket, så det är inget vanligt direkt.
Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?