• Anonym (Ts)

    KILLAR hur vill ni bli avsugna?

    Jag har bara legat med 2 personer i mitt liv hittills, notera att jag är 19 år, och jag vill gärna suga av min partner men vet inte riktigt om det jag gör är skönt eller om jag kan göra något som är verkligen WOW för killen.

    Så därför, kan ni skriva lite tips om hur man kan göra?

  • Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?
  • livserfaren

    På ett lugnt o skönt sätt så jag klarar minst 8 minuter annars hetssuger hon av mig på mindre än en minut o orgasm en blir inte såå intensiv utan bara en tömning o en snabb orgasm

  • livserfaren

    Gärna i en riktig 69 och tjejen överst o ett tävlingmoment för vem går det först.sen får ju förloraren straffas på ett sätt som vinnaren bestämmer.

  • Anonym

    Att hon är sugen är viktigare än hur hon suger.
    En tjej som inte är sugen suger.

  • livserfaren
    Anonym skrev 2016-11-29 12:36:35 följande:

    Att hon är sugen är viktigare än hur hon suger.

    En tjej som inte är sugen suger.


    En del kan andra inte.Min tjej är fantastiskt duktig på att suga är så nöjd.
  • Jagser

    När tjejen rullar tungan runt toppen under en 69a får mig att smått svimma av och flyta iväg.


    Fortsätta showen när .. det har gått av är något som många tjejer skippar. Bara för att tåget har kommit till stationen betyder det inte har stannat och det ska hoppas av ;).


    Is bit är också något som man prövade under tonåren.

  • livserfaren
    livserfaren skrev 2016-11-29 12:49:34 följande:

    En del kan andra inte.Min tjej är fantastiskt duktig på att suga är så nöjd.


    Min tjej har blivit mycket mer human o låter mig hållas längre nu hon bygger upp min utlösning så det blir såå sköönt innan det går.Hon har full koll nu o kan stressavsuga mig på 1 Minut om hon vill men det blir inte så skönt utan det bara går.
  • Butler

    Låter underbart tyvärr har jag inte haft turen att träffa kvinnor som gillar oralsex även fast jag ger det. Skulle någon kvinna i Östergötland vilja träna så hör gärna av er. Vill inte dö utan upplevelser.

  • Anonym (Undrar)
    Butler skrev 2016-12-13 14:29:34 följande:

    Låter underbart tyvärr har jag inte haft turen att träffa kvinnor som gillar oralsex även fast jag ger det. Skulle någon kvinna i Östergötland vilja träna så hör gärna av er. Vill inte dö utan upplevelser.


    Jag har inte heller blivit avsugen. Skulle vara spännande och säkert jätteskönt, men jag respekterar att min fru har valt att inte göra det. Hur gammal är du då?
  • livserfaren
    Butler skrev 2016-12-13 14:29:34 följande:

    Låter underbart tyvärr har jag inte haft turen att träffa kvinnor som gillar oralsex även fast jag ger det. Skulle någon kvinna i Östergötland vilja träna så hör gärna av er. Vill inte dö utan upplevelser.


    Tro mig man vill absolut inte vara utan den upplevelsen o man får bara mer o mer intresse för att bli avsugen Sen ska man ha väldigt mycket tur om man hittar nån tjej som verkligen kan konsten att suga,Att sen bli kär i den tjejen det är som att vinna högsta vinsten.
  • Anonym (Undrar)
    livserfaren skrev 2016-12-13 14:37:13 följande:
    Tro mig man vill absolut inte vara utan den upplevelsen o man får bara mer o mer intresse för att bli avsugen Sen ska man ha väldigt mycket tur om man hittar nån tjej som verkligen kan konsten att suga,Att sen bli kär i den tjejen det är som att vinna högsta vinsten.
    Kan avsugning vara skönare än samlag? Vad är det i så fall som är bättre, orgasmen eller medan det "pågår"? Hur mycket kan det skilja på avsugningar av olika kvinnor?
Svar på tråden KILLAR hur vill ni bli avsugna?