Inlägg från: vanjastina |Visa alla inlägg
  • vanjastina

BIM Mars 2016

Hm, nu hade jag äggviteflytning på kvällen - testade med ÄL test vid 20 tiden och fick ändå inte glad gubbe? Märkligt :/ Har inte testat innan idag för har inte kunnat men hade ändå hållt mig 4 timmar så borde väl fått positivt om ÄL är på g?

• vanjastina

Min bim blir den 9/3 istället, både igår och idag hade jag äggviteflytningar och på fm hade jag en blidblandad flytning vilket jag tolkar som att ägget släppt. Har bara haft sex för två dagar sedan och sen har det inte funnits möjlighet så får hoppas att det räcker (fast det känns ju inte som det) :p

• vanjastina
    vanjastina skrev 2016-02-24 21:47:44 följande:

Min bim blir den 9/3 istället, både igår och idag hade jag äggviteflytningar och på fm hade jag en blidblandad flytning vilket jag tolkar som att ägget släppt. Har bara haft sex för två dagar sedan och sen har det inte funnits möjlighet så får hoppas att det räcker (fast det känns ju inte som det) :p

*blodblandad ska det stå
  • vanjastina

Är det någon här som fått en blödning i samband med ÄL? När kom den i förhållande till att ägget släppte så tror ni? Före eller när det släppt?

• vanjastina

Tjejer hjälp mig. Har haft äggvitflytningar sedan tisdags (alltså 7:e dagen nu). Kan man verkligen ha det så länge? Innan har jag haft det i max 4 dagar. Fattar inte vad kroppen håller på med ;p Det ser alltså verkligen ut som tjock genomskinlig äggvita så det går inte att ta miste på alls.

• vanjastina
    Sajocawa skrev 2016-02-29 17:26:47 följande:
    Den här månaden hade jag det i 8 dagar innan ägglossning så visst går det. Kroppen har väl börjat förbereda sig på ägglossning tidigt ;) får hoppas att det är något bra bara ;) 
    Sant, bara att fortsätta "ligga i" då så att säga ;D
  • vanjastina
    Nykär15 skrev 2016-02-29 20:51:36 följande:

CB nu på kvällen..,vågar jag berätta för killen?!

Grattis! :D
  • vanjastina

Nu tror & hoppas jag att jag hade ÄL igår - vilket betyder att BIM blir den 14 mars! Är ju en hel eeeeeevighet dit. Vill inte testa innan mensen är sen heller, känns som att jag kommer bli så mycket mer ledsen av ett negativt test före BIM än att mensen faktiskt kommer. Känner mig fortfarande lite deppig efter missfallet för 3,5 veckor sedan så jag hoppas verkligen att jag blir gravid fort igen..

• vanjastina
    Fian88 skrev 2016-03-02 08:02:59 följande:

Mensen kom nu på morgonen:'(
    Men stannar kvar då nästa bim också blir i mars.
    Nytt bim 28/3 om någon orkar ändra på listan. Har tappat räkningen på försök men tror vi är på försök 24 nu:'(

Jävla mens, beklagar att den kom :( Styrkekram <33
  • vanjastina
    strongisthenewme skrev 2016-03-02 15:44:15 följande:

BIM -6 idag, och dumt nog gav jag mig på ett test från testlagret nu i eftermiddag, efter att ha hållit mig i ca 3 timmar. Haha man är fan hopplös...
    Jag tycker jag ser något vääääldigt svagt, men får inte med det på bild.
    Fick hem 2 Predictor early idag, ska jag våga mig på ett sånt imorgon bitti?
    Har en speciell magkänsla denna månaden, som om det kanske äntligen kan vara vår tur, vi prickade in ÄL bra, så jag vet hur besviken jag blir om mensen dyker upp nästa vecka..

Predictor early är jättebra, visade tydligt positivt för mig på ÄL +10 när alla andra test (cb, billigatester stickor) visade obefintligt svagt ;)
Svar på tråden BIM Mars 2016