-
Tack för ditt stöd :) Jag uppdaterar när jag tagit något mer test!Matl skrev 2016-03-09 13:12:13 följande:Det förstår jag...men det är säkert något! Du är ju så tidigt ute så... -
Suck, blir så förvirrad. Fick ett svagt rosa streck i förrgår med predictor early, igår på fm var det negativt. Tog ett cb nu på morgonen, fick ett sjuuukt svagt, nästan osynligt plus, haha, och jag litar inte på cb riktigt när jag sett vad mycket spök folk fått härinne på familjeliv.. Tog ett rfsu och tycker mig ana något där också. MEN JAG VET INTE!! Hade hoppats att det skulle vara någorlunda tydligt iallafall ;p
-
Fast ditt är ju tydligt nu :) Grattis :) Köp ett digitalt om du vill ha det svart på vitt ;) Jag är på ÄL + 10, bim -5 idag..Matl skrev 2016-03-10 06:00:47 följande:Håller med dig...man vill ju ha ett tydligt så man VET! När har du bim då? Det är säkert något när flera visar något! Fast kanske hormonerna är för svaga än. -
Det nedre testet är det jag tog i förrgår (predictor early), de två övre tog jag imorse; först cb där jag kunde ana något svagt, tog då ett rfsu och kan ana därmed.. Vad tusan ska man tro?? Spök på alla??

-
Ja jag ska testa igen på lördag så får vi se om det ökat :)Matl skrev 2016-03-10 07:52:05 följande:Jag tycker ju att det ser ut som svaga streck..och eftersom du är på bim -5 så tror jag dom kommer bli starkare! Du får testa på ett par dagar helt enkelt -
Trist att du fått så tydliga spök :/ Jag fick ändå ett relativt tydligt rosa streck på mitt predictor early i förrgår som syns i alla ljus, även min kompis såg, så jag hoppas att mina inte är spök utan att det ökar!!Agge83 skrev 2016-03-10 07:27:53 följande:Vill inte bara neg men hör är mina spök... -
Ser ut som ett streck till, har du möjlighet att ta en bild i bättre ljus??Agge83 skrev 2016-03-10 09:31:23 följande:Nån som ser här?
-
Ser inget här tyvärr, ser du i verkligheten? :/Agge83 skrev 2016-03-10 10:03:31 följande:Här kommer ett till -
Eftermiddagens test (jepp, noll tålamod, vill veta nuu) - sjukt surt om det är spök, hoppas det ökar !! Vet inte om ni kan se på bilden?

-
Ja det vore så märkligt om jag inte skulle vara gravid alltså.. Det är ju bara att låta dagarna gå och testa igen, men herregud vad svårt det är när man är otålig!livias skrev 2016-03-10 15:51:54 följande:Ser! Så ser mina ut i verkligheten typ! Men köpte test av annat märke idag som jag ska försöka hålla mig till imorgon med att testa. Men nu har du ju ändå fått sträck på flera tester!:)