Inlägg från: vanjastina |Visa alla inlägg
  • vanjastina

BIM Mars 2016

Tjejer hjälp!! Jag tog ett predictor early precis (känsligt gravtest), vad ser ni??? Kan jag ha plussat? Det är två streck men det är sååå svagt. Fick ju missfall i början av februari, då var hcg nere på 45 bara någon dag efter det började, tog ett test några dagar senare som var negativt.. Vågar man lita på att detta är en ny graviditet?? OM detta nu är positivt.. Shit nu måste jag andas.

• vanjastina

Kanske syns bättre på den här bilden, nu när det torkat syns det mer ;O (om än svagt), vet inte vad jag ska tro..

• vanjastina
    Matl skrev 2016-03-08 15:26:15 följande:
    Jag tycker att jag ser ett streck där! Tror du är gravid jag...spännande Du får ta ett nytt imorgon igen!
    Har beställt hem både cb, rfsu och predictor early nu, tror det kommer imorgon så då kan jag testa på torsdag morgon :) Det jag gjorde nu var ju inte morgonurin..
  • vanjastina
    Madeeleenee skrev 2016-03-08 17:56:25 följande:

När är din BIM? :)

vanjastina skrev 2016-03-08 17:04:03 följande:

Har beställt hem både cb, rfsu och predictor early nu, tror det kommer imorgon så då kan jag testa på torsdag morgon :) Det jag gjorde nu var ju inte morgonurin..

Alltså jag är lite osäker, jag kan vara på allt från ÄL +8 till ÄL +12 så det blir ju 2-6 dgr innan bim.. Men om det här supersvaga är positivt så skulle jag gissa på att jag är på ÄL 8/9 nu.
  • vanjastina
    Cfmilla skrev 2016-03-08 18:08:24 följande:
    Jag ser!!!! Men shit
    Åh håll tummarna för att det är äkta och ökar!!
  • vanjastina
    livias skrev 2016-03-09 09:54:35 följande:

Hej alla! Här har det hänt grejer:) Vi tog ju en liten paus och har den fortfarande, så fanns inga tankar på test och graviditet. Men har väntat på mensen sen i söndags få jag fick mens och molvärk. Sjuklig trötthet, vilket resulterade i att jag trodde att jag var sjuk igår. Illamående och hunger. Idag slog det mig att kolla appen och jag är en dag sen.. Inte så mycket, men tog ett test på tredje morgonkisset. Syns svagt svagt, men kan ju vara färgrester eller spök. Men joinar er igen tills jag vet definitivt! Lycka till alla!

Spännande!! Har du någon bild? :)
  • vanjastina
    Matl skrev 2016-03-09 08:23:13 följande:
    Tycker det syns så dåligt på bilden och hann bara ta lite snabbt då jag skulle till jobbet...men jag visar väl här då Som sagt...syns dåligt här...
    Mati, det där är positivt! :D Grattis!
  • vanjastina

Testade nu på fm, hade hållt mig 3,5 timmar, samma test som igår - negativt. Fattar inte varför jag inte höll mig dubbelt så länge (höll mig typ 8 timmar igår utan att dricka :p ) Men känns som detta jag fick igår helt enkelt var ett spök. Skit :/

• vanjastina
    Matl skrev 2016-03-09 12:47:39 följande:
    Är det där det nya testet? För jag ser då ett streck iaf..
    Nope, det är gårdagens. Dagens är blankt. Eller, kan väl ana en skugga om jag stirrar ihjäl mig på det där jäkla testet :(
  • vanjastina
    Matl skrev 2016-03-09 12:51:45 följande:
    Men ändå..det där är ju ett streck så måste ju vara nått! Tror det kanske är svagt bara om du inte hållt dig så länge heller...prova imorgon på morgonen igen! Jag håller tummarna för dig
    Väldigt förvirrande :/ Har börjat få molvärk i magen också så känner mig iallafall gravid, men nu vet jag inte.. Ska ta ett cb till morgonen, men enligt min app är jag på ÄL+9, BIM-6 så det känns som att ett CB kanske är för tidigt.. Vi får se :/

Blä, orkar inte bli besviken en gång till.
Svar på tråden BIM Mars 2016