Inlägg från: vanjastina |Visa alla inlägg
  • vanjastina

BIM Mars 2016

Alltså inte kan man väl ha ÄL-flytningar i 2 veckor? :p Jag trodde att jag fick ÄL förra onsdagen då jag fick en äggviteflytning med lite blod i (aldrig haft det förr). Sen har jag haft slemmiga men klara flytningar från och till sen dess, kan ha varit någon dag utan men sedan har de kommit tillbaka, hade t ex en igårkväll? Fattar inget, äggviteflytning i 13 dagar liksom. Kan lova att jag ska ladda upp med ÄL-tester månaderna framöver för jag fattar ingenting :p

• vanjastina
    Kstadtjej87 skrev 2016-03-03 10:17:30 följande:

Hejj tjejer, jag är idag på cd 18 och inga positiva ägglossningtest än :( hade MF i januari är de någon mer som haft de så. Hade även inget positivt test förra månaden.

Jag hade missfall i början av januari, testade denna cykeln med ÄL test på cykeldag 10-20 men fick inget utslag, tror att jag kan ha missat stegringen dock då jag slarvat och testat väldigt sporadiskt. Ska skärpa till mig med det nästa månad :p Min kropp är jätteskum efter mitt MF, jag har haft som äl-flytningar i 14 dagar, dock var det lite blodblandat förra onsdagen (cykeldag 21) så tror ägget släppte då. Men vi får se.. Håller tummarna att vi får plus snabbt igen!
  • vanjastina
    Nykär15 skrev 2016-03-04 08:05:52 följande:

Gissar det går åt helvete här...de svaga testerna har inte ökat och idag på bim fick jag Ej gravid på digitalt..

Får väl hoppas på blödning snart (svagt ljusrosa flytning nu) och annars söka vård nästa vecka...så jävla ledsen. :(

Önskar er andra lycka till!

Nej vad tråkigt, när plussade du? Tänker om du nyss plussat eftersom digitalt är okänsligare? Jag fick mf för en månad sedan i v 7, jättejobbigt..
  • vanjastina

Bim -6 idag, det närmar sig ändå! Hoppas mensen håller sig borta.

• vanjastina

Jag har bim på torsdag, 10 mars. Har noll symptom, och vågar absolut inte testa förräns mensen är några dagar sen för då blir jag bara så besviken om det är negativt.. Någon annan som har bim på torsdag? Hur mår ni?

• vanjastina
    Cfmilla skrev 2016-03-07 09:37:44 följande:
    Åh spännande! Fick precis mf också, hoppas att jag lyckas så bra som du! Klart att det är plus
    Åh jag hoppas att jag också har tur, hade missfall 6 februari och ingen mens i sikte än, tror ÄL var förrförra onsdagen (dvs för 12 dagar sen).. Håller tummarna för oss!!
  • vanjastina
    Cfmilla skrev 2016-03-07 14:31:43 följande:
    Ja hoppas!! Har ju läst och hört att det ska vara "lättare" att plussa efter ett MF, var ditt tidigt? Jag var bara i v5 så det var ändå rätt okej. Mest glad att jag kan bli gravid. Och helt inställd på att det kommer gå toppen nästa gång!
    Ja det har jag också hört så jag hoppas det.. Jag var gravid i v 7 så jag var också tidigt men jag har varit jätteledsen ändå. Man får varaa glad för att man kan bli gravid som du säger :) Jag har gjort 3 aborter när jag var yngre, fått 2 missfall och har ett barn så jag vet ju att jag inte har speciellt svårt att bli gravid - MEN när man väl vill så blir man ju så sjukt otålig.
  • vanjastina

Bim -1, inga menskänningar eller pmskänningar alls - fast det behöver ju inte betyda ett skit egentligen :p Hade bestämt mig för att vänta tills efter bim med att testa men tänker gå till apoteket och köpa ett test nu ändå. Så otålig!!

• vanjastina
    Korvstroganoff skrev 2016-03-08 12:35:25 följande:

Är det någon som har koll på när kroppen börjar producera hcg om en är gravid? Har ju inte bim förrän om typ 2 veckor, när skulle ni börja testa? Om ni inte skulle orka vänta till bim alltså! :)

Det tidigaste jag plussat är ÄL+10 och då hade jag testat varje dag sedan ÄL+7 innan det.
  • vanjastina
    Korvstroganoff skrev 2016-03-08 13:23:26 följande:
    Vet inte hur många gånger jag försökt svara på ditt inlägg nu hehe men jag försöker igen! Vad blir din äl+10 i bim- om du förstår hur jag menar?!
    Då var jag nog på bim -4/5 tror jag!
Svar på tråden BIM Mars 2016