Höstbebisar efter IVF 2016
Perfekt, tack så mycket! :)
Jag sminkar mig aldrig, färgar inte håret och använder inte nagellack, så det är ett rätt minimalt problem i min värld.
Men jag tror inte det är nån större fara ärligt talat, hårfärg använder man ju inte varje dag, liksom. Nagellack kan väl innehålla formaldehyd tror jag, så man kanske ska vara nånstans välventilerat när man målar och sen undvika att bita på naglarna... Men det gäller lika mycket när man är icke-gravid :)
Tjoho! Grattis FörstaIVF! :)
Grattis JOLI! :)
Hos oss fick man 5-6 bilder för 60 kr. Hon skrev ut bilder vartefter och liksom bara antog att vi ville ha. Men det ville vi ju också så vi hade inget emot det. Vi fick tex världens sötaste fotbild :D
Grattis till lyckat RUL och till er lilla flicka, Kajo! :)
Jag har också ont bak i ena skinkan, men det kommer och går lite och just nu är det bättre. Däremot har magen fullständigt exploderat senaste dagarna, nästan så att jag har svårt att fatta att den kommer bli myyyycket större innan det här är klart. Jag tycker det är alldeles tillräckligt nu :D
För övrigt så har jag fått börja med järntabletter, trots att jag försökt klara mig utan dom genom att äta blodbröd och blodpudding och sånt där. Suck.
Jag har kollat på jobbet senaste veckan för att jag har varit så vansinnigt trött. Och mutt Hb har sjunkit från typ 125 vid inskrivning till 109 igår, och då hade jag inte hunnit dricka nåt heller så sannolikt är det lägre egentligen.... Blä. Men jag var och köpte doping (dvs järn och C-vitamin) på Apoteket igår så snart kanske...
Jag har haft tur sonhar fått mycket gravid- och bebiskläder... Men de första gravidbyxorna köpte jag på lindex, de håller stilen än och är mina favoritgravidbyxor. Men så är jag ju en jeansmänniska också :)
Jag tror pojkarna leder med typ 6 eller 7 mot 3... I den storleksordningen är det i alla fall.
Försök att inte lyssna på de idiotiska kommentarerna om era magar! Ni är ju superfina såklart och alla som säger annat är blinda eller ouppfostrade.
Min lilla kille är också alldeles vild. Framförallt när jag har ätit, och ännu mer om jag ätit nåt sött. Drack ett glas juice till frukosten imorse och då blev det breakdance.
Funderar på om det är en ren blodsocker-effekt eller om de kan känna smak av det också. Jag har läst det nånstans men det verkar lite långsökt tycker jag...