Höstbebisar efter IVF 2016
Kub utfört och vul.... Inget foster.. har tillbakavuxit... hinnsäck en hade ff vuxit, därav mina fortsatta symptom.. Fostret dog strax efter första vulet i v 7+3... tomhet, hopplöshet och tröstlöst....
Kub utfört och vul.... Inget foster.. har tillbakavuxit... hinnsäck en hade ff vuxit, därav mina fortsatta symptom.. Fostret dog strax efter första vulet i v 7+3... tomhet, hopplöshet och tröstlöst....
Tjejer, är det nån av er som har erfarenhet av hypothyreos och graviditet. Det vanliga är ju att man behöver höja dosen när man är gravid men för mig är värdena snarast bättre än de brukar vara...
Är det nåt mysko på gång då, tro?
Samma sak för mig! Ger mig jätteångest faktiskt. Som att mina hormonnivåer inte är nog ökande eller nåt.
När jag skulle göra IVF för fyra år sen fick jag börja med levaxin, tror tsh låg runt 4. Jag åt det hela graviditeten, fick öka dos en gång. Sen slutade jag o denna gången har jag inte behövt ta levaxin. Har kollat tsh flera gånger, först på IVF-kliniken o sen på MVC. Jag har inte tänkt att nåt behöver vara fel för det. Har du frågat någon läkare om detta?
Inte jag, inte vad jag har fattat i alla fall. Men jag är ju förstagångsgravid också så jag har inte direkt väntat mig att känna nåt än på en månad eller så.
Grymt avis på er som känner rörelser dock! Vill också! :P
Allt gick bra på KUB idag! Nu ska närmsta familjen få veta. :)
6 centimeter pyre låg och sträckte på benen och vinkade så fint. 1:2900 för t-21 och 1:20000 för t-18+13. Är nöjd med det.
Känns jättehärligt med en bekräftelse på hjärtslag och rätt storlek i denna "säkra" vecka.
Tack så mycket tjejer! Det känns så skönt! Och det var så roligt att se lilla livet igen, det är verkligen en pigg liten krabat :)
Nu är nästa steg RUL:et. Förhoppningsvis kan vi få reda på kön då, är så nyfiken! :)
Precis så är det för oss också. Det spelar egentligen ingen roll men jag vill veta allt jag kan få veta om den lilla där inne.
Vi har också ett spikat pojknamn, och har haft sen långt innan vi började med IVF:andet. Tjejnamn däremot... Där har vi ett mellannamn klart men sen vet jag inte. Vi har några förslag men inget som känns 1000% rätt.