Höstbebisar efter IVF 2016
Hej! Ja, ca 7-8 h från värkstart tills han var ute. Det gick jättebra!
Ni visste väl inte heller vilket kön ni skulle få? Blev det som din känsla sa om du hade någon?
Hej! Ja, ca 7-8 h från värkstart tills han var ute. Det gick jättebra!
Ja, det var definitivt lindrigare än första ggn. Skönt att ha krafter kvar, lättare att hålla fokus.
Vi trodde det skulle bli en tjej så nu har vi lite namnkris :D
Vi har också babymys på BB nu. Idag kom vår otroligt efterlängtade tjej! <3
Känner heller ingenting! Tio dagar kvar dock
Eller så blir det som för mig första gången, trodde verkligen inte jag skulle föda 10 dagar innan BF iom att jag inte känt något alls... Sen var han där helt plötsligt. :)
Hoppas min hinnsvepning imorgon blir lika lyckad som din Frmid! Ni får hålla era tummar för mig.
:)
Då har BM försökt sig på en hinnsvepning. Hon var väldigt försiktig tyckte jag... haha! Och hon lät inte så positiv "jag gjorde det jag kunde i alla fall".
Känner inte direkt något... Men vi får väll hoppas :)
Inga spännande uppdateringar?
För min del är det idag 7 dagar kvar till bf!
Känner inte mig ett skit annorlunda.
Har ju lärt mig att man inte måste känna något och att det bara kan smälla till ändå.
Jag ska till bm på fredag och då ska hon boka tid för ingångsättning om två veckor vad jag förstod det som.
Kommer nog ta erbjudandet om igångsättning om det behövs trots att det kanske är bättre att det kommer igång av sig självt.
Meeen det gör det kanske också! Vi får se!
Blää! Så trist med deppiga dagar. Snart är vi iallafall i mål hörni!
Jag har inte en susning om hur bebisen ligger. Tror iaf att hen ligger kvar med huvudet nedåt. Bäst för den!
Vaknade kl 6 och tyckte det kändes lite väl blött för vara flytning men somnade om efter vanligt toa besök. Nu när jag gick upp precis rinner det längs benet. Det trodde jag aldrig att mitt vatten skulle gå först. Har ringt till förlossningen och jag ska avvakta till kl 14 för att se om värkarbete kommer igång. Annars blir det kontroll i eftermiddag!