Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Hej tjejer!
Även jag är livrädd och ännu räddare idag då jag fick rosa blod på pappret när jag kissade... även jag har gjort flera gravtest för att se ökningen. Senast igår då gjorde jag en cb digital där det stod 3+... måtte det bara vara en normal blödning och inget annat!
Jag har också fått rosa flytningar några gånger, först då jag skulle fått mens om jag inte varit gravid. Sen har det kommit efter sex två gånger. Eftersom det är flera av oss som fått det så är det säkert normalt. Men läskigt!
Åh, jag förstår er verkligen! Man blir panikslagen!
Skickar med länken till sidan där det stod om flytningar.
www.blimamma.se/flytningar-under-graviditeten.html
Det verkar ju vara normalt ja men ändå skitläskigt när det kommer.
Jag är så rädd för missfall!!
Fick en lite rosa flytning innan och migränkänningar. Bröt ihop totalt!
Det kommer lite sen försvinner det igen. Typ varannan dag.
Känns som att jag är testberoende med.. Testade varje dag hela förra veckan för att följa utvecklingen då jag ju trodde att det var kört för att jag fick lite ljusbruna flytningar. Igår var strecket lika skarpt som teststräcket, starkaste testet av dem alla. Bestämde då att nu får det vara sluttestat! Men nu när flytningen kom igen så tappade jag det helt! Inbillar mig att det har skitit sig och att det inte finns kvar.
Jag vet.. Det låter ju sjukt! Kan inte kontrollera mina känslor!
Vi berättade för familjen igår och nu känner jag panik för om det inte skulle stämma.. "Gjort alla glada i onödan"
Vill inte testa mig heller för nu är jag livrädd att sträcket ska vara svagare.
Puhh.. Låt mig få en bättre dag imorgon så jag bara kan intala mig själv att jag faktiskt är gravid och att allt kommer gå bra!
Sorry för ett gnälligt inlägg!
Hjärtat slog!! 17 mm är bebisen och jag bröt ihop fullständigt av lycka, grina o hulkade så hela apparaten hoppade :)) vi är lyckligast i världen just nu! Stor kram till er alla!
Hjärtat slog!! 17 mm är bebisen och jag bröt ihop fullständigt av lycka, grina o hulkade så hela apparaten hoppade :)) vi är lyckligast i världen just nu! Stor kram till er alla!
Tack jewel och puschen <3 Kram!
Soffan83: Så roligt! Grattis!
Soffan83 - vad härligt, stort grattis!!:D