Tack för svar!!:) hoppas det är samma för mig eftersom min man är borta fram till söndag nu.. Fick åka hem på lunchen idag och köra en snabbis innan han åkte.. Haha
DevilsDaughter skrev 2016-06-02 22:24:05 följande:
Loncelot: Ah då fattar jag hur du tänkte!
Mandypandy: Det är väldigt olika från person till person, jag brukar ha de flytningarna ca 3 dagar innan ÄL.
mixx: Jag testade positivt 7 dagar efter ägglossningen med trean. Men det är ganska ovanligt att man gör det. Beror på hur tidigt ägget fäster och hur snabbt kroppen producerar hcg. Men de andra tre har jag testat positivt på BIM (för mig 10 dagar efter ägglossning).
EL: Låter perfekt att ni hade sex på måndagen! Från dess att du har ett starkt streck (förutsatt att det blir svagare sen) så brukar man räkna 24-48 timmar framåt att man har ägglossning. Jag känner väldigt tydligt när jag har ägglossning och den brukar ske ca 1/2 dygn efter starkt positivt ÄLtest, men vanligare är nog att det dröjer till iaf 1 dygn efter starkt utslag. Alltså, när du får ett starkt positivt test så har du troligtvis ägglossning dagen efter. Men det kan ske både tidigare och senare.
yogamamma: Spännande!Hade du några tecken på ÄL när ni hade sex? Har de regelbunden cykel annars?