aprilhimlen95 skrev 2016-06-04 15:19:41 följande:
Ja det är ju mycket som ska till för att det ska bli ett plus. Men då vet man att man gjort vad man kunnat iallafall och man kommer ju ännu en månad närmre ett plus. för någon gång är det ju vår tur :) är ganska ung, 21 år och hoppas det kan vara bra för en graviditet. Har inte haft koll på detta med fertiliteten förur och trott att fertiliteten börjar dala efter 35. Tydligen är det redan efter 25. Någon som har några erfarenheter av att bli förälder i ganska ung ålder? Gärna positiva erfarenheter ;) tack för svar DevilsDaughter!
Antar att du är 95a? Jag är också 95a fyllde 21 i början av året. Jag plussade i början av mars men tyvärr fick jag missfall för 4,5 veckor sedan. Men de jag tänkte säga är att jag inte känner/kände mig som en "ung förälder" (jag är ingen förälder men när man är gravid känner man ju sig som det och nu vill man ju ha sin lilla bebis direkt), dock känner jag mig 10 år äldre än vad jag är och jag är gift samt har haft hus sedan jag var 18 år.
Så kolla inte så mycket på din ålders siffra utan mer på vad du känner, om det känns rätt så kommer det gå jättebra :D kram på dig hoppas på att du får ett plus snart <3