• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • stor grön drake

Borde det göras någon BF-lista? Eller är sådant "ute" numera? Vi hade en i tråden då för 7 år sen, och det kändes lite mysigt

• Hanalaya

Missfall idag. Blödning i storlek med mellanstor mensblödning. Ingen smärta än. Vecka 5+1. Jävla skit.

• hurtänktedunu
    Hanalaya skrev 2016-06-22 20:21:19 följande:

Missfall idag. Blödning i storlek med mellanstor mensblödning. Ingen smärta än. Vecka 5+1. Jävla skit.

beklagar verkligen.
  • hurtänktedunu
    EnBoll skrev 2016-06-22 19:19:50 följande:

[quote=76732946][quote-nick]hurtänktedunu skrev 2016-06-22 17:44:26 följande:[/quote-nick]Blev ett vul idag. 6+4 och där syntes en liten en med ett fint tickande hjärta. Så skönt

Men oj vad mysigt :)

Gamlamamman skrev 2016-06-22 19:27:16 följande:
    WOW! Mysigt! 
    Lilla.p skrev 2016-06-22 19:34:25 följande:
    Gud va mysigt att få se det tickande hjärtat. Hihi

väldigt mysigt faktiskt. var inte meningen utan hade ett annat ärende på kvinnokliniken och doktorn frågade om hon skulle kolla. ja tack! ;)
    Funderar dock hur jag ska göra nu. har en tid för VUL 30/6 i v7+5 så vet inte om jag ska ta den tiden också. väldigt kluven. vill ju gärna se bebis då också och det händer ju massor på en vecka.
  • Goochigoo
    Hanalaya skrev 2016-06-22 20:21:19 följande:

Åh, vad tråkigt.. Jag beklagar.
  • Goochigoo
    stor grön drake skrev 2016-06-22 20:16:58 följande:

Borde det göras någon BF-lista? Eller är sådant "ute" numera? Vi hade en i tråden då för 7 år sen, och det kändes lite mysigt

Det vore kul! Hur gör man smidigast?
  • Pennie22

Hej tjejer. Hoppar in här . Plussade för ca 2 veckor sedan och det var efter jag haft blödningar i 5 dgr. plusset har stegrat och är starkt 18 dgr efter blödningarna. Är i v.6+5 om det stämmer och ska på inskrivning nästa vecka på mvc. Gynmottagningen tog inte emot mig för vul och prata om eventuellt tidigt missfall eller tidig graviditet. Att jag skulle återkomma om 7-10 dgr då hormoner Hcg kan hålla upp till 4 veckor . Jag står fast till att jag är gravid tills motsatsen bevisas ! (:

• Goochigoo
    Pennie22 skrev 2016-06-22 20:40:16 följande:

Hej tjejer. Hoppar in här . Plussade för ca 2 veckor sedan och det var efter jag haft blödningar i 5 dgr. plusset har stegrat och är starkt 18 dgr efter blödningarna. Är i v.6+5 om det stämmer och ska på inskrivning nästa vecka på mvc. Gynmottagningen tog inte emot mig för vul och prata om eventuellt tidigt missfall eller tidig graviditet. Att jag skulle återkomma om 7-10 dgr då hormoner Hcg kan hålla upp till 4 veckor . Jag står fast till att jag är gravid tills motsatsen bevisas ! (:

Håller tummarna för dig!
Svar på tråden BF Februari 2017