BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Den 20 maj.. Ca 28-30 dagar..
Ja det har jag, jag förstod verkligen ingenting :'( litar fan mer på er, sen i slutet sa hon men håller tummarna! Hon frågade bara om min sista mens, inte hur lång cykel eller nåt.. Jättemärkligt.. Ska köpa test ändå och se om det stegrar för att vara säker, men hon rörde upp massa känslor för ingenting känns det som..
Men då har du väll passerat BIM tom? Varför skulle du inte va gravid?
Ja det har jag, jag förstod verkligen ingenting :'( litar fan mer på er, sen i slutet sa hon men håller tummarna! Hon frågade bara om min sista mens, inte hur lång cykel eller nåt.. Jättemärkligt.. Ska köpa test ändå och se om det stegrar för att vara säker, men hon rörde upp massa känslor för ingenting känns det som..
Men gud :o vad hemskt! ja jag vill inte ha henne iaf.. Gjorde ett test nu och ser en jättefin stegring så litar på det! En BM ska ju hjälpa och inte stjälpa.. Men vad fint att höra att du och dina tvillingar mår bra! Det ger mig hopp :) tack så hemskt mycket!!
Lyssna inte på henne! De va en konstig barnmorska. Jag har en menscykel på ca 27 dagar och Gjorde ett positivt graviditetstest 2 dagar innan BIM alltså dag 25. Kan du få en annan barnmorska?
Sist jag va gravid trodde inte heller BM jag var gravid. Fråga mig inte varför för jag hade passerar BIM. Hon gjorde ett grav-test väntade 10 SEK och sa "de va negativt" ifrågasatte varför hon inte vänta längre så kolla hon efter en stund "de va kanske positivt då". Hon körde också över mig med att fostret säkert va dött för jag tagit dagen efter piller eller fått fosterskador för jag tog SSRI. Jag blev totalt förstörd. Gick aldrig tillbaka till den BM utan fick en annan på EB annan mottagning som var helt underbar. Idag är mina tvillingar 4 år och varken döda eller skadade.
Men gud :o vad hemskt! ja jag vill inte ha henne iaf.. Gjorde ett test nu och ser en jättefin stegring så litar på det! En BM ska ju hjälpa och inte stjälpa.. Men vad fint att höra att du och dina tvillingar mår bra! Det ger mig hopp :) tack så hemskt mycket!!
Blev ett vul idag. 6+4 och där syntes en liten en med ett fint tickande hjärta. Så skönt

Blev ett vul idag. 6+4 och där syntes en liten en med ett fint tickande hjärta. Så skönt
[quote=76732946][quote-nick]hurtänktedunu skrev 2016-06-22 17:44:26 följande:[/quote-nick]Blev ett vul idag. 6+4 och där syntes en liten en med ett fint tickande hjärta. Så skönt
Men oj vad mysigt :)