• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • stor grön drake
    Blåiris skrev 2016-06-21 17:47:43 följande:

Ansluter mig till tråden! Plussade för drygt 1 v och har BF 13/2. Gick in i v 7 idag. Är dock extremt nojig över att det inte är något liv där inne då j inte har speciellt mkt symtom. Ömma bröst o molvärk...har vul om 1 v. Är mitt första plus efter 10 ivf:er????

Stort grattis till pluset det var verkligen bra kämpat att orka med så många IVF!
  • Gamlamamman
    dennadagenettliv skrev 2016-06-21 18:57:12 följande:

Tack snälla! Imorgon ska jag försöka få fatt i mvc och boka en tid för inskrivning. Jag fyller 35 år till hösten och då antar jag att man erbjuds KUB? Känner att jag har dålig koll på detta så jag får nog läsa på. Har liksom varit "ung" mamma innan men tillhör det äldre spannet nu. 

Ja, det verkar ju finnas en uppsjö med nya tester. ;) 
    Samma här! Fick min äldsta dotter när jag var 26 och har alltid varit bland de yngsta i alla sammanhang. Nu fyller jag strax 40 och det blir väl raka motsatsen. Dock känns det kul att göra detta igen när mina tjejer är så stora. Lite som att det är första gången. :)
  • längtafia

Hejsan alla mammor! Jag fick mitt plus imorse.

Efter att ha fått negativt på RFSU testa tidigt mitt på dagen igår så släppte jag det helt men eftersom jag hade fler test så gjorde jag ett med morgonurin och .... Jodå, det är en trea på gång i magen!! Vi hade sex precis efter min mens var slut nu i början av juni och det var visst tillräckligt nära ÄL! jag är så glad och chockad!!

Har en dotter född -10 och en son född -13 och detta var inte helt planerat men ändå inte oönskat så vi är glada!! Jag har redan googlat runt på mammakläder och vagnar eftersom jag sålde alla mina gravidkläder efter sonen :)

Ska bli så kul!!

• Lilla.p
    längtafia skrev 2016-06-21 21:14:53 följande:

Efter att ha fått negativt på RFSU testa tidigt mitt på dagen igår så släppte jag det helt men eftersom jag hade fler test så gjorde jag ett med morgonurin och .... Jodå, det är en trea på gång i magen!! Vi hade sex precis efter min mens var slut nu i början av juni och det var visst tillräckligt nära ÄL! jag är så glad och chockad!!

Har en dotter född -10 och en son född -13 och detta var inte helt planerat men ändå inte oönskat så vi är glada!! Jag har redan googlat runt på mammakläder och vagnar eftersom jag sålde alla mina gravidkläder efter sonen :)

Ska bli så kul!!

Grattis till plusset. Här är med nummer tre på G. Son -11 dotter -14.

Jag sitter i samma situation som du och sålt allt, förutom det den yngsta använder.

Jag har bara googlat kläder. Inge annat större så satt säga.

Kul att följas åt alla :) härligt
  • jessimalm

Väntar som sagt också min 3e, beräknat 26 februari :)

Vad härligt att läsa att jag inte är ensam om att redan ha tjuvkikat på bebiskläder och barnvagn ;)

Detta är första barnet som verkligen är planerat så det känns så himla underbart!

• Lilla.p
    jessimalm skrev 2016-06-21 21:40:15 följande:

Väntar som sagt också min 3e, beräknat 26 februari :)

Vad härligt att läsa att jag inte är ensam om att redan ha tjuvkikat på bebiskläder och barnvagn ;)

Detta är första barnet som verkligen är planerat så det känns så himla underbart!

Hihi vad roligt. näpp här googlas de runt.

Detta är med den mest planerade, dock var vi nöjda med en utav var och endast två. Så lite oplanerad planering så att säga ;) hehe
  • emm84
    längtafia skrev 2016-06-21 21:14:53 följande:

Ska bli så kul!!

Grattis :)
  • Rockblomman

Hej!

Ansluter mig till tråden, jag gick in i v 6 idag och

har BF 20/2

Har en dotter född 08 och en son född 10

• jvd89
    Rockblomman skrev 2016-06-21 22:45:05 följande:

Hej!

Ansluter mig till tråden, jag gick in i v 6 idag och

har BF 20/2

Har en dotter född 08 och en son född 10

Grattis, har med fått bf 20/2 av bm och gyn. :) har en son sen nov 15 så ska bli intressant att se vad det blir av denna lilla räka:) kul med en av varje, vad har du för känsla kring denna bebis?
  • Blåiris

Tack ska ni ha! Hoppas dom kan se någon litet där inne på tis.

Jag är 37 och kommer att göra KUB om det blir aktuellt.

Svar på tråden BF Februari 2017