BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Ansluter mig till tråden! Plussade för drygt 1 v och har BF 13/2. Gick in i v 7 idag. Är dock extremt nojig över att det inte är något liv där inne då j inte har speciellt mkt symtom. Ömma bröst o molvärk...har vul om 1 v. Är mitt första plus efter 10 ivf:er????
Tack snälla! Imorgon ska jag försöka få fatt i mvc och boka en tid för inskrivning. Jag fyller 35 år till hösten och då antar jag att man erbjuds KUB? Känner att jag har dålig koll på detta så jag får nog läsa på. Har liksom varit "ung" mamma innan men tillhör det äldre spannet nu.
Hejsan alla mammor! Jag fick mitt plus imorse.
Efter att ha fått negativt på RFSU testa tidigt mitt på dagen igår så släppte jag det helt men eftersom jag hade fler test så gjorde jag ett med morgonurin och .... Jodå, det är en trea på gång i magen!! Vi hade sex precis efter min mens var slut nu i början av juni och det var visst tillräckligt nära ÄL! jag är så glad och chockad!!
Har en dotter född -10 och en son född -13 och detta var inte helt planerat men ändå inte oönskat så vi är glada!! Jag har redan googlat runt på mammakläder och vagnar eftersom jag sålde alla mina gravidkläder efter sonen :)
Ska bli så kul!!
Efter att ha fått negativt på RFSU testa tidigt mitt på dagen igår så släppte jag det helt men eftersom jag hade fler test så gjorde jag ett med morgonurin och .... Jodå, det är en trea på gång i magen!! Vi hade sex precis efter min mens var slut nu i början av juni och det var visst tillräckligt nära ÄL! jag är så glad och chockad!!
Har en dotter född -10 och en son född -13 och detta var inte helt planerat men ändå inte oönskat så vi är glada!! Jag har redan googlat runt på mammakläder och vagnar eftersom jag sålde alla mina gravidkläder efter sonen :)
Ska bli så kul!!
Väntar som sagt också min 3e, beräknat 26 februari :)
Vad härligt att läsa att jag inte är ensam om att redan ha tjuvkikat på bebiskläder och barnvagn ;)
Detta är första barnet som verkligen är planerat så det känns så himla underbart!
Väntar som sagt också min 3e, beräknat 26 februari :)
Vad härligt att läsa att jag inte är ensam om att redan ha tjuvkikat på bebiskläder och barnvagn ;)
Detta är första barnet som verkligen är planerat så det känns så himla underbart!
Ska bli så kul!!
Hej!
Ansluter mig till tråden, jag gick in i v 6 idag och
har BF 20/2
Har en dotter född 08 och en son född 10
Hej!
Ansluter mig till tråden, jag gick in i v 6 idag och
har BF 20/2
Har en dotter född 08 och en son född 10
Tack ska ni ha! Hoppas dom kan se någon litet där inne på tis.
Jag är 37 och kommer att göra KUB om det blir aktuellt.