• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • stor grön drake
    Hanalaya skrev 2016-06-22 20:21:19 följande:

Missfall idag. Blödning i storlek med mellanstor mensblödning. Ingen smärta än. Vecka 5+1. Jävla skit.

Neeeej

Usch vad hemskt, vad ledsen jag är för din skull. Min bästa vän har en liknande bakgrund som du innan de hittade rätt hjälp, och det gör mig så ont om er kämpar. Jag hoppas att det går bättre nästa gång ni orkar försöka <3
  • Wasserdroppen

Hej alla! Har plussat i söndags :) ringde till mvc och då jag har haft långa cykler sedan jag slutade med P-piller (ca 6 veckor) räknar de det som att jag är i vecka 6. Antar att jag igentligen inte är så långt gången :) ska på inskrivningssamtal i morgon i alla fall. Spännande!

• Pennie22
    Goochigoo skrev 2016-06-22 20:46:38 följande:

Håller tummarna för dig!

Tack ( :
  • Emmaa90

Hej! Bf 17/2 här ???? Andra barnet! Har en dotter på 2,5 år. Är ni förstagångsföderskor eller har ni barn sen innan?

• Ettanvändarnamningenannanhar

Tack :) Ja jättehärligt var det! Kände sån lycka efteråt! :D

Är 7+0 idag enl ul :D

Gamlamamman skrev 2016-06-21 16:06:02 följande:

Men alltså vilket myyys! Visste inte att du skulle göra ul idag. Kul! :)

Härligt att du kan slappna av!

langtanefterbaby skrev 2016-06-21 16:16:07 följande:

Ååh va skönt! Vilken vecka är du i? funderar också på tidigt ultraljud

• Ettanvändarnamningenannanhar

Grattis! Vilken härlig känsla med plus efter så många försök! :) Jag har också bara ömma bröst och motvärn men det kan räcka med det tydligen, haha ;) Njut och var lycklig! Man kan inte vara lycklig i onödan ;)

Blåiris skrev 2016-06-21 17:47:43 följande:

Ansluter mig till tråden! Plussade för drygt 1 v och har BF 13/2. Gick in i v 7 idag. Är dock extremt nojig över att det inte är något liv där inne då j inte har speciellt mkt symtom. Ömma bröst o molvärk...har vul om 1 v. Är mitt första plus efter 10 ivf:er????

• rikica

Hej allihoppa har plussat för två veckor sen 
    Bf 17 02 02Glad tredje barnet (30år)

Svar på tråden BF Februari 2017