BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Missfall idag. Blödning i storlek med mellanstor mensblödning. Ingen smärta än. Vecka 5+1. Jävla skit.
Det vore kul! Hur gör man smidigast?
Hej alla! Har plussat i söndags :) ringde till mvc och då jag har haft långa cykler sedan jag slutade med P-piller (ca 6 veckor) räknar de det som att jag är i vecka 6. Antar att jag igentligen inte är så långt gången :) ska på inskrivningssamtal i morgon i alla fall. Spännande!
Håller tummarna för dig!
Hej! Bf 17/2 här ???? Andra barnet! Har en dotter på 2,5 år. Är ni förstagångsföderskor eller har ni barn sen innan?
Tack :) Ja jättehärligt var det! Kände sån lycka efteråt! :D
Är 7+0 idag enl ul :D
Men alltså vilket myyys! Visste inte att du skulle göra ul idag. Kul! :)
Härligt att du kan slappna av!
Ååh va skönt! Vilken vecka är du i? funderar också på tidigt ultraljud
Grattis! Vilken härlig känsla med plus efter så många försök! :) Jag har också bara ömma bröst och motvärn men det kan räcka med det tydligen, haha ;) Njut och var lycklig! Man kan inte vara lycklig i onödan ;)
Ansluter mig till tråden! Plussade för drygt 1 v och har BF 13/2. Gick in i v 7 idag. Är dock extremt nojig över att det inte är något liv där inne då j inte har speciellt mkt symtom. Ömma bröst o molvärk...har vul om 1 v. Är mitt första plus efter 10 ivf:er????
Hej allihoppa har plussat för två veckor sen
Bf 17 02 02
tredje barnet (30år)
Grattis och välkommen! :)
Hej allihoppa har plussat för två veckor sen
Bf 17 02 02 tredje barnet (30år)
Jag lider med dig :/ Kram
Missfall idag. Blödning i storlek med mellanstor mensblödning. Ingen smärta än. Vecka 5+1. Jävla skit.