BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Grattis och välkommen! :) Tror det är lite blandat i gruppen, själv har jag barn sedan innan :)
Hej! Bf 17/2 här ???? Andra barnet! Har en dotter på 2,5 år. Är ni förstagångsföderskor eller har ni barn sen innan?
Hej och grattis! För mig är det första gången så allt är nervöst och oroligt!
Hej! Bf 17/2 här ???? Andra barnet! Har en dotter på 2,5 år. Är ni förstagångsföderskor eller har ni barn sen innan?
Grattiiis!! :D
Hej allihoppa har plussat för två veckor sen
Bf 17 02 02 tredje barnet (30år)
Två barn sen tidigare 13/11år
Sambon har en dotter på 6 år
Blir vårt 1 gemensamma :)
BF-3/2-17
Nej! :(
Beklagar verkligen.
Missfall idag. Blödning i storlek med mellanstor mensblödning. Ingen smärta än. Vecka 5+1. Jävla skit.
Hahaha. Ja, känner igen mig där. :) Gör endast det absolut nödvändigaste ftf. Vi åker iväg i em o jag har inte packat än, ej heller orkat tjata på barnen att de ska packa. O så ska jag hinna jobba idag också. :P
Åååå vad mysigt <3
Är helt slut nu. Skulle kunna gå och lägga mig. Men har massor som måste göras innan vi åker till midsommarfirandet i skärgården imorgon. Och det är verkligen måste, inte borde. Borden har jag gett upp för länge sen.
Välkommen o grattis! :)
Fyller snart 40. Mitt tredje barn men sambons första. Min yngsta är född -05 så detta känns lite som första gången igen. :)
Hahaha. Ja, känner igen mig där. :) Gör endast det absolut nödvändigaste ftf. Vi åker iväg i em o jag har inte packat än, ej heller orkat tjata på barnen att de ska packa. O så ska jag hinna jobba idag också. :P