• Anonym (satansdjävlar)

min KUk är för stor

. Jag har begåvats med en KUk som är för stor i mitt tycke såväl slak som hård. I slakt tillstånd mäter den 24 cm och den är i vägen och syns i alla kläder utom kjol typ.

Vid sex blir det såklart värre och de flesta tycker inte att det är skönt eftersom det istället gör ont eftersom den är så tjock. Jag vet inte vad jag ska ta mig till med detta jag HATAR den. Det är som att ha en jävla falukorv mellan benen hela tiden

• Svar på tråden min KUk är för stor
  • Aikido

Du kanske kan adopterad bort den? Det finns många här som skulle vara överlyckliga över hälften av vad du "begåvats" med.

Fungerar den normalt annars kanske du kan visa upp den på zoo, cirkus, Kiviks marknad eller var man nu annars visar upp dylika ting. Många vanskapta lever ett gott liv inom showbusiness.

• Anonym (satansdjävlar)
    Aikido skrev 2016-06-03 14:21:36 följande:

Du kanske kan adopterad bort den? Det finns många här som skulle vara överlyckliga över hälften av vad du "begåvats" med.

Fungerar den normalt annars kanske du kan visa upp den på zoo, cirkus, Kiviks marknad eller var man nu annars visar upp dylika ting. Många vanskapta lever ett gott liv inom showbusiness.

Tack för det inspirerande inlägget :(

Fungerar normalt gör den välnye direkt
  • Anonym (anonym)

Förminsknings operation kanske? 

Googla på nätet på plastikkirurgi.

• Anonym (satansdjävlar)
    Anonym (anonym) skrev 2016-06-03 14:27:54 följande:

Förminsknings operation kanske? 

Googla på nätet på plastikkirurgi.

Jag har kollat men jag hittar inget bara om att göra den större.
  • taquine
    Aikido skrev 2016-06-03 14:21:36 följande:

TS , Du skulle lagt denna tråd i en annan forumsdel , så hade många nissar som häckar där gråtit av avundsjuka..
    Om du är på riktigt så acceptera , finns väl många donnor där ute som gillar rejäla doningar.Operationer ska du inte ge dig in på .
    Goodness me
  • Aikido
    Anonym (satansdjävlar) skrev 2016-06-03 14:26:44 följande:
    Tack för det inspirerande inlägget :(
    Fungerar normalt gör den välnye direkt
    Du kanske har drabbats av en s.k. sommarlovskuk? Märkliga inlägg med inbillade eller påhittade kroppsliga åkommor har en tendens att öka i antal i samband med olika skolledigheters start.
  • Anonym (satansdjävlar)
    taquine skrev 2016-06-03 14:33:45 följande:

TS , Du skulle lagt denna tråd i en annan forumsdel , så hade många nissar som häckar där gråtit av avundsjuka..

Om du är på riktigt så acceptera , finns väl många donnor där ute som gillar rejäla doningar.Operationer ska du inte ge dig in på .

Jo men jag vill inte ha en massa sextjafs jag ville bara spy ur mig. Träffade en igår so bangade så fort byxorna åkte av. Jag skulle gärna operera men det finns ju i get sånt vad det verkar
  • Aikido
    Anonym (satansdjävlar) skrev 2016-06-03 14:38:09 följande:
    Jo men jag vill inte ha en massa sextjafs jag ville bara spy ur mig. Träffade en igår so bangade så fort byxorna åkte av. Jag skulle gärna operera men det finns ju i get sånt vad det verkar
    Väldigt kallt vatten kan göra underverk för en överdimensionerad kuk. Föreslå isvaksbad vid nästa date.
  • Anonym (satansdjävlar)
    Aikido skrev 2016-06-03 14:41:09 följande:

Väldigt kallt vatten kan göra underverk för en överdimensionerad kuk. Föreslå isvaksbad vid nästa date.

Lite sommar nu va
  • Anonym (SKräddare)
    Anonym (satansdjävlar) skrev 2016-06-03 14:38:09 följande:
    Du får specialsy byxor med ett tredje mittre ben som når ner till knäna, risken att någon då ska förväxla dig med en myrslok är inte överhängande, så att säga.

Vänt dig bara inte till Mäster skräddare, du vet han som lovar runt men håller tunt och där det av en beställd rock till slut inte ens bidde en tummetott.
Svar på tråden min KUk är för stor