• Anonym (satansdjävlar)

min KUk är för stor

. Jag har begåvats med en KUk som är för stor i mitt tycke såväl slak som hård. I slakt tillstånd mäter den 24 cm och den är i vägen och syns i alla kläder utom kjol typ.

Vid sex blir det såklart värre och de flesta tycker inte att det är skönt eftersom det istället gör ont eftersom den är så tjock. Jag vet inte vad jag ska ta mig till med detta jag HATAR den. Det är som att ha en jävla falukorv mellan benen hela tiden

• Svar på tråden min KUk är för stor
  • Anonym (Tjej)

Förstår.

Gäller ju att hitta en tjejen som uppskattar dig som du är och klarar av dig.

Inte så lätt alla ggr, mkt annat som ska stämma oxå liksom.

• Anonym (satansdjävlas)
    Anonym (Tjej) skrev 2016-06-08 23:11:53 följande:

Förstår.

Gäller ju att hitta en tjejen som uppskattar dig som du är och klarar av dig.

Inte så lätt alla ggr, mkt annat som ska stämma oxå liksom.

Brukar inte direkt ha svårt att få kontakt. O det är säkert 60% som uppskattar mig och den. Men av dom är det kanske 20som klarar av detoch av dom typ 5% som JAG tycker det klickar med.

Tänder mest på lugna lite blyga tjejer o av dom verkar det vara väldigt få som klarar av det.
  • Anonym (Tjej)

He he, jag är lugn och blyg irl;).

Skämt åsido:).

Förstår vad du menar, svårt å hitta nån det klickar med, kan nog hålla med om dom där 5%

• Anonym (satansdjävlas)
    Anonym (Tjej) skrev 2016-06-09 07:43:17 följande:

He he, jag är lugn och blyg irl;).

Skämt åsido:).

Förstår vad du menar, svårt å hitta nån det klickar med, kan nog hålla med om dom där 5%

Fantastiskt. OCH du klarar av en hel ? När ska vi ses haha
  • Anonym (Tjej)

[quote=76699743][quote-nick]Anonym (satansdjävlas) skrev 2016-06-10 00:32:34 följande:[/quote-nick]Fantastiskt. OCH du klarar av en hel ? När ska vi ses

haha

Var bor du då?

Ger inga garantier för det serru;)

• Asirna
    Anonym (satansdjävlas) skrev 2016-06-08 20:11:20 följande:
    Nä nu var stavningsdjävulen framme.

Skulle skriva: Vad skönt. Då finns det hopp då :) men hur vet du att de var lika stora och större. Jag skrev bara hur stor den är slak ju. O ingen omkrets alls.

Kan ju tillägga att det oftast är bredden som ställer till det mest. Längden är ju valfri. Även om det är rätt trist och inte så mycket närhet om typ halva e kvar utanför.
    Vad har du för längd och omkrets då?

Tycker det är hett med stora kukar! Är mer manligt i mina ögon.
  • Anonym (stackare)
    Asirna skrev 2016-06-10 23:31:46 följande:

Inte dags att växa upp ? Skulle vara intressant att veta när du umgås med dessa gigantiska kukar när du verkar sitta på fl 24/7. När man än loggar in är du i varje tråd
    Kanske kliva ur drömvärlden och gå in i riktiga livet
    Lycka till då Asirna  
  • Asirna
    Anonym (stackare) skrev 2016-06-10 23:47:57 följande:
    Inte dags att växa upp ? Skulle vara intressant att veta när du umgås med dessa gigantiska kukar när du verkar sitta på fl 24/7. När man än loggar in är du i varje tråd
    Kanske kliva ur drömvärlden och gå in i riktiga livet
    Lycka till då Asirna  
    Eller så får jag tycka vad jag vill i denna fråga? :)
    Kukar? Nej i mitt fall är det idag en kuk som gäller för min del :)

Har sett en del kukar så jag vet precis vad jag föredrar, kanske det är du som behöver upptäcka vad som finns där ute?

Riktiga livet?
    Det är med min partner och ja han har ett stort paket, så det är en del av min verklighet faktiskt.

Himla tråkigt bara att det är en dröm för dig, menar, om det endast är en dröm, kommer du ju aldrig kunna testa på det ;(
  • Asirna
    Asirna skrev 2016-06-11 04:36:26 följande:
    Eller så får jag tycka vad jag vill i denna fråga? :)
    Kukar? Nej i mitt fall är det idag en kuk som gäller för min del :)

Har sett en del kukar så jag vet precis vad jag föredrar, kanske det är du som behöver upptäcka vad som finns där ute?

Riktiga livet?
    Det är med min partner och ja han har ett stort paket, så det är en del av min verklighet faktiskt.

Himla tråkigt bara att det är en dröm för dig, menar, om det endast är en dröm, kommer du ju aldrig kunna testa på det ;(
    Måste också tillägga, jag loggar en max en gång om dagen vilket är ungefär en halvtimme, så 24/7 är verkligen att överdriva.

Du vet, jag har ett liv också ;)
  • Anonym (satansdjävlar)

28-29cm lång när den e så hård den kan bli. En bra bit över naveln om man säger så.. den e väl rätt smal längst ut bara 14 ich men på mitten typ 18 och längst in har jag inte mätt men jävligt tjock.lätt typ 7 8 cm bred. Det gör ju att man oftast bara får in typ 14 15 cm tyvärr o aldrig hela. Så jävla trist för man måste vara så försiktig hela tiden.
  • Anonym (satansdjävlar)

Fast egentligen är det nog storleken sak som w problemet faktiskt. Det är svårt o göra av den nånstans o ofta smiter den ur kallingarna o lägger sig längs benet. Ser inte så hett ut. Tjejen kallar en hästen och jag misstänker att folk pratar bakom ryggen på jobbet.
  • Anonym (reklam)

Det där är också ett sätt att ragga fruntimmer på FL.
    Funkar det?

• Anonym (satansdjävlar)
    Anonym (reklam) skrev 2016-06-18 14:04:09 följande:

Det där är också ett sätt att ragga fruntimmer på FL.

Funkar det?

Raggar inte. O eftersom jag e anonym finns inga kontaktpunker v.s.b.
  • Anonym (c-t)

Pics or it did not happen.

• Anonym (satansdjävlar)
    Anonym (c-t) skrev 2016-06-18 14:08:33 följande:

Pics or it did not happen.

Får inte lägga upp såna bilder hör tror jag.
  • Anonym (c-t)
    Anonym (satansdjävlar) skrev 2016-06-18 14:09:54 följande:
    Får inte lägga upp såna bilder hör tror jag.
    Ursäkter och ursäker, lös det.
  • Anonym (satansdjävlar)
    Anonym (c-t) skrev 2016-06-18 14:10:44 följande:

Ursäkter och ursäker, lös det.

Haha hur då?
  • Asirna
    Anonym (satansdjävlar) skrev 2016-06-18 13:41:04 följande:
    Fast egentligen är det nog storleken sak som w problemet faktiskt. Det är svårt o göra av den nånstans o ofta smiter den ur kallingarna o lägger sig längs benet. Ser inte så hett ut. Tjejen kallar en hästen och jag misstänker att folk pratar bakom ryggen på jobbet.
    Du börjar låta som en jag känner.... Måste kolla om det är du på fb, jag och en polare diskuterar allt med varandra.
    Det ända sättet för dig att komma över detta är att acceptera dig själv :)
Svar på tråden min KUk är för stor