• Anonym (satansdjävlar)

min KUk är för stor

. Jag har begåvats med en KUk som är för stor i mitt tycke såväl slak som hård. I slakt tillstånd mäter den 24 cm och den är i vägen och syns i alla kläder utom kjol typ.

Vid sex blir det såklart värre och de flesta tycker inte att det är skönt eftersom det istället gör ont eftersom den är så tjock. Jag vet inte vad jag ska ta mig till med detta jag HATAR den. Det är som att ha en jävla falukorv mellan benen hela tiden

• Svar på tråden min KUk är för stor
  • Aikido
    Anonym (satansdjävlar) skrev 2016-06-03 15:05:28 följande:
    Varför håller du på. Skulle du göra likadant om vi pratade om tittar eller fetma eller nåt annat?
    Alltså jag tycker ju jag kommer med konstruktiva förslag här.
  • Anonym (satansdjävlar)

Tycker inte jag

Aikido skrev 2016-06-03 15:14:51 följande:

Alltså jag tycker ju jag kommer med konstruktiva förslag här.

• Anonym (hm)

Träffade en man som hade 27 cm och grov trodde att skulle för och svimma av smärta och då kom inte ens hela in

• Anonym (satansdjävlar)
    Anonym (hm) skrev 2016-06-03 15:36:23 följande:

Träffade en man som hade 27 cm och grov trodde att skulle för och svimma av smärta och då kom inte ens hela in

Det är det jag säger. Jag ligger på ungefär samna mått hård och det är ett problem på riktigt . Folk verkar inte fatta det.. om man dessutom har så stor slak som jag har så blir det ännu mer problem.
  • Anonym (satansdjävlar)
    Myling skrev 2016-06-03 15:40:17 följande:

Amputation. Det enda rätta!

Finns inget sånr ens man vill ju kunna ha en mer normal .. inte ta bort den helt. Måste ju ha sex ju.
  • Anonym (Glid)

Köp glid medel. Kan göra underverk och ta det lugnt när ni ska ha sex. Mycket glidmedel

• Anonym (Ftyui)

Tydligen är din KUk så stor att den måste skrivas med versaler? :)

Fast jag vet faktiskt vad du pratar om. Jag har stora bröst som jag länge tyckte var jobbiga. En anledning var att de inte gick att dölja. Om jag hade tajt linne en sommardag stirrade alla på min byst på ett sätt som jag inte var bekväm med som osäker 15-åring. De liksom skrek ut sex och det är inte alltid en signal man vill sända. Jag gick runt och svettades i bylsiga överdimensionerade tröjor för att gömma brösten och mådde dåligt.

En annan anledning var att du var opraktiska vid idrott och dylikt. Alltid i vägen. Och jag fick alltid uppmärksamhet från "fel" sorts killar som blev intresserade av mina bröst. Jag är en ganska blyg bokintressetad tjej och det var inte den typen av killar som stirrade på mina bröst om vi säger så.

Så jag vet att större inte alltid är bättre. Men när man bli äldre lär man sig att uppskatta sin kropp på ett helt annat sätt. Tro mig!

Och förhoppningsvis hittar du en tjej som verkligen uppskattar din kuk liksom ditt inre. Tjejer kommer också i olika storlekar ( nu menar jag fitta storlek). Så bara prova dig fram!

• Anonym (Jhghjk)

TS och minikuken borde hitta varandra och prata för och nackdelar med sina penisar :)

• Anonym (anonym)

Jag hittade detta på nätet:

?Kan man göra penisen mindre??
    stor säger: Hej Linn, jag har ett STORT problem. De flesta män vill ha större, men jag vill ha mindre. Min penis är nästan 28cm och kvinnor blir oftast rädda.. Går det att genomföra en förminskning med kirurgi? *olycklig*

Linn Heed säger: Underlivsoperationer är alltid vanskliga, men genomförs då starka skäl föreligger. Jag tycker att du skall diskutera frågan med en duktig läkare. Ta gärna kontakt med andrologmottagningen vid Karolinska universitetssjukhuset för närmare konsultation i frågan. Lycka till!

www.aftonbladet.se/relationer/article10780655.ab

Svar på tråden min KUk är för stor