• Anonym (satansdjävlar)

min KUk är för stor

. Jag har begåvats med en KUk som är för stor i mitt tycke såväl slak som hård. I slakt tillstånd mäter den 24 cm och den är i vägen och syns i alla kläder utom kjol typ.

Vid sex blir det såklart värre och de flesta tycker inte att det är skönt eftersom det istället gör ont eftersom den är så tjock. Jag vet inte vad jag ska ta mig till med detta jag HATAR den. Det är som att ha en jävla falukorv mellan benen hela tiden

• Svar på tråden min KUk är för stor
  • Anonym (satansdjävlar)
    Aikido skrev 2016-06-03 14:44:04 följande:

Förlåt mig jag är en okänslig knöl. Självklart är det en seriös TS. Framförallt den där detaljen med att den bara går att dölja med kjol förstärkte det intrycket.

Det var en överdrift min vän. För att uttrycka att det inte bara är jobbigt i sexuella situationer.
  • Anonym (satansdjävlar)
    Anonym (SKräddare) skrev 2016-06-03 14:44:44 följande:

Du får specialsy byxor med ett tredje mittre ben som når ner till knäna, risken att någon då ska förväxla dig med en myrslok är inte överhängande, så att säga.

Vänt dig bara inte till Mäster skräddare, du vet han som lovar runt men håller tunt och där det av en beställd rock till slut inte ens bidde en tummetott.

jaja
  • Aikido
    Anonym (satansdjävlar) skrev 2016-06-03 14:44:21 följande:
    Lite sommar nu va
    Alltså lite framåtanda får du väl ändå visa. Vi har fina fjällsjöar med smältvatten från glaciärer även sommartid som fungerar utmärkt som kärlsammandragande omgivning till din middagsingrediens.
  • Anonym (SKräddare)
    Aikido skrev 2016-06-03 14:44:04 följande:
    Förlåt mig jag är en okänslig knöl. Självklart är det en seriös TS. Framförallt den där detaljen med att den bara går att dölja med kjol förstärkte det intrycket.
    Konstigt att tjejen bangade så fort byxorna åkte av, borde vara kjolen eftersom snabeln inte går att dölja i byxor.
  • Anonym (satansdjävlar)

Alltså på riktigt glöm kjolen jag går inte runt med kjol.. jag vet inte riktigt vad ni har för referensramar men det är inte så att jag driver på nåt sätt

• Aikido
    Anonym (satansdjävlar) skrev 2016-06-03 14:51:55 följande:
    Alltså på riktigt glöm kjolen jag går inte runt med kjol.. jag vet inte riktigt vad ni har för referensramar men det är inte så att jag driver på nåt sätt
    Nu får du ju nästan komma med lite bevis. En bild? Ta inte med några personligt identifierbara saker på bilden bara som ansikte eller husdjur (framförallt inte Pirayor). Bara lägg upp "han" på bordet, lägg en lämplig måttstock (t.ex. ditt körkort) intill och ta en bild.
  • Anonym (satansdjävlar)
    Aikido skrev 2016-06-03 14:57:37 följande:

Nu får du ju nästan komma med lite bevis. En bild? Ta inte med några personligt identifierbara saker på bilden bara som ansikte eller husdjur (framförallt inte Pirayor). Bara lägg upp "han" på bordet, lägg en lämplig måttstock (t.ex. ditt körkort) intill och ta en bild.

Jag tror inte riktigt att sånt är tillåtet i detta forum .
  • Aikido
    Anonym (satansdjävlar) skrev 2016-06-03 14:59:24 följande:
    Jag tror inte riktigt att sånt är tillåtet i detta forum .
    Förvisso inte men om du förklär objektet i fråga med en liten dockperuk kommer ingen att förstå vad de ser.
  • Anonym (satansdjävlar)
    Aikido skrev 2016-06-03 15:02:07 följande:

Förvisso inte men om du förklär objektet i fråga med en liten dockperuk kommer ingen att förstå vad de ser.

Varför håller du på. Skulle du göra likadant om vi pratade om tittar eller fetma eller nåt annat?
Svar på tråden min KUk är för stor