• Anonym (satansdjävlar)

min KUk är för stor

. Jag har begåvats med en KUk som är för stor i mitt tycke såväl slak som hård. I slakt tillstånd mäter den 24 cm och den är i vägen och syns i alla kläder utom kjol typ.

Vid sex blir det såklart värre och de flesta tycker inte att det är skönt eftersom det istället gör ont eftersom den är så tjock. Jag vet inte vad jag ska ta mig till med detta jag HATAR den. Det är som att ha en jävla falukorv mellan benen hela tiden

• Svar på tråden min KUk är för stor
  • Anonym (satansdjävlas)
    Anonym (Tjej) skrev 2016-06-07 19:39:43 följande:

Enligt min mening spelar kukens storlek mindre roll, tror oxå att man anpassar sig efter varann.

Har du haft nåt längre förhållande el har det liksom vart kört efter första sexet?

Jorå längre förhållanden har jag haft. Tyvärr har det varit väldigt lite sex framförallt under det senaste. Jag har dessutom ett ganska stort sexbehov så det blir lite jobbigt.

Sen är det väl en hel del som det inte funkat med o då har de varit smarta nog o dra sig ur.
  • Anonym (sun)

Hmm.. jag var med om en bjässe en gång och det hade aldrig funkat om jag bara hade tänt på honom "normal mycket" eller lite grand. Nu körde vi glidmedel men jag vart ju tänd bara av att se in i hans ögon. Så hittar du någon som tänder på dig på alla cylindrar så tror jag att det finns goda möjligheter. Jag kommer aldrig glömma den bjässen, var nåt av det häftigaste i sexväg som jag varit med om.... :)

• Asirna

Haha min kille har ungefär lika stor kuk som du och jag ÄSLKAR DET!!!!!!!!!!!

Alltid diggat större kukar, så må inte dåligt för det! ^^

Om det är till någon tröst, typ 3 som har ännu större, 2 av de älskar sin egen kuk, medan den 3 jade problem vid sex, gick knappt att f¨in den för den var veeeerkligen bred.

• Anonym (satansdjävlas)
    Asirna skrev 2016-06-08 04:41:34 följande:

Om det är till någon tröst, typ 3 som har ännu större, 2 av de älskar sin egen kuk, medan den 3 jade problem vid sex, gick knappt att f¨in den för den var veeeerkligen bred.

Då finns det hopp då :) men hur vet du jag skrev bara hus stor den va sak ju. O ingen omkrets alls
  • Anonym (satansdjävlas)
    Anonym (sun) skrev 2016-06-07 21:09:25 följande:

Hmm.. jag var med om en bjässe en gång och det hade aldrig funkat om jag bara hade tänt på honom "normal mycket" eller lite grand. Nu körde vi glidmedel men jag vart ju tänd bara av att se in i hans ögon. Så hittar du någon som tänder på dig på alla cylindrar så tror jag att det finns goda möjligheter. Jag kommer aldrig glömma den bjässen, var nåt av det häftigaste i sexväg som jag varit med om.... :)

Var det ögonen eller kuk en som gjorde det häftigt
  • Anonym (satansdjävlas)
    Asirna skrev 2016-06-08 04:41:34 följande:

Nä nu var stavningsdjävulen framme.

Skulle skriva: Vad skönt. Då finns det hopp då :) men hur vet du att de var lika stora och större. Jag skrev bara hur stor den är slak ju. O ingen omkrets alls.

Kan ju tillägga att det oftast är bredden som ställer till det mest. Längden är ju valfri. Även om det är rätt trist och inte så mycket närhet om typ halva e kvar utanför.
  • Anonym (Tjej)

Hur stor omkrets har du då?

• Anonym (satansdjävlas)
    Anonym (Tjej) skrev 2016-06-08 20:18:35 följande:

Anonym (Tjej) skrev 2016-06-08 20:18:35 följande:

Beror på var man mäter men längst ut väldigt smal typ 15cm men typ på halva blir den 18.5 o ännu längre in betydligt tjockare. Vilje ju betyder att det tar stopp när bara halva e inne
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (satansdjävlas) skrev 2016-06-08 20:47:05 följande:

Beror på var man mäter men längst ut väldigt smal typ 15cm men typ på halva blir den 18.5 o ännu längre in betydligt tjockare. Vilje ju betyder att det tar stopp när bara halva e inne

Nu är jag iofs en tjej som uppskattar fisting och en hand är ju betydligt bredare sas än 18,5 och mer och jag blir väldigt våt, för våt enligt min mening.

Så ser inte problemet typ
  • Anonym (satansdjävlas)
    Anonym (Tjej) skrev 2016-06-08 21:05:47 följande:

Nu är jag iofs en tjej som uppskattar fisting och en hand är ju betydligt bredare sas än 18,5 och mer och jag blir väldigt våt, för våt enligt min mening.

Så ser inte problemet typ

Nej det förstår jag. Har dock aldrig träffat på någon som gillat riktigt det du beskriver även om man naturligtvis hittat några som det funkat bra med. Egentligen är det väl just att det ändå är ett hinder ibland och att man inte bara kan träffa vem som helst och att den e så stor sak som e grejen. Jag e ingen stor man så proportionerna blir lite skeva och det e inte så snyggt i alla kläder o naken ser det löjligt ut.
Svar på tråden min KUk är för stor