• Anonym (satansdjävlar)

min KUk är för stor

. Jag har begåvats med en KUk som är för stor i mitt tycke såväl slak som hård. I slakt tillstånd mäter den 24 cm och den är i vägen och syns i alla kläder utom kjol typ.

Vid sex blir det såklart värre och de flesta tycker inte att det är skönt eftersom det istället gör ont eftersom den är så tjock. Jag vet inte vad jag ska ta mig till med detta jag HATAR den. Det är som att ha en jävla falukorv mellan benen hela tiden

• Svar på tråden min KUk är för stor
  • Anonym (satansdjävlas)
    Anonym (Glid) skrev 2016-06-03 16:02:13 följande:

Köp glid medel. Kan göra underverk och ta det lugnt när ni ska ha sex. Mycket glidmedel

jo jag brukar göra det. Tyvärr är det inte alltid det blir skönt för tjejen ändå. Sen e det ju det där med kondomer o sånt. brukar beställapå nätet men inte heller de största täcker ju hela. Vet inte om man kan bli smittad av grejer då när inte hela är skyddad liksom.
  • Anonym (satansdjävlas)
    Anonym (Ftyui) skrev 2016-06-03 16:05:59 följande:

Tydligen är din KUk så stor att den måste skrivas med versaler? :)

Fast jag vet faktiskt vad du pratar om. Jag har stora bröst som jag länge tyckte var jobbiga. En anledning var att de inte gick att dölja. Om jag hade tajt linne en sommardag stirrade alla på min byst på ett sätt som jag inte var bekväm med som osäker 15-åring. De liksom skrek ut sex och det är inte alltid en signal man vill sända. Jag gick runt och svettades i bylsiga överdimensionerade tröjor för att gömma brösten och mådde dåligt.

En annan anledning var att du var opraktiska vid idrott och dylikt. Alltid i vägen. Och jag fick alltid uppmärksamhet från "fel" sorts killar som blev intresserade av mina bröst. Jag är en ganska blyg bokintressetad tjej och det var inte den typen av killar som stirrade på mina bröst om vi säger så.

Så jag vet att större inte alltid är bättre. Men när man bli äldre lär man sig att uppskatta sin kropp på ett helt annat sätt. Tro mig!

Och förhoppningsvis hittar du en tjej som verkligen uppskattar din kuk liksom ditt inre. Tjejer kommer också i olika storlekar ( nu menar jag fitta storlek). Så bara prova dig fram!

Jo tack . Äntligen lite uppmuntran. Versaler bara blev:) det egentligen största problemet är vel att det blir sån bula i kläder o så så det känns som alla glor typ.
  • Anonym (satansdjävlas)

Bra tips tack!! :)

Anonym (anonym) skrev 2016-06-03 16:25:03 följande:

Jag hittade detta på nätet:

?Kan man göra penisen mindre??

stor säger: Hej Linn, jag har ett STORT problem. De flesta män vill ha större, men jag vill ha mindre. Min penis är nästan 28cm och kvinnor blir oftast rädda.. Går det att genomföra en förminskning med kirurgi? *olycklig*

Linn Heed säger: Underlivsoperationer är alltid vanskliga, men genomförs då starka skäl föreligger. Jag tycker att du skall diskutera frågan med en duktig läkare. Ta gärna kontakt med andrologmottagningen vid Karolinska universitetssjukhuset för närmare konsultation i frågan. Lycka till!

www.aftonbladet.se/relationer/article10780655.ab

• Anonym (satansdjävlas)
    Anonym (Jhghjk) skrev 2016-06-03 16:22:30 följande:

TS och minikuken borde hitta varandra och prata för och nackdelar med sina penisar :)

Jaså?
  • Anonym (hm..)

Stämmer det att du har 24 cm i slakt tillstånd så förstår jag att det är jobbigt och att den säkert kan vara i vägen. Har inga direkta råd att komma med men går det göra något med plastikkirurgi så kan ju det vara en väg att gå.

• Anonym (---)

Jag dejtade en kille ett tag med den storleken och det var jobbigt med sex. Vi fick vara superförsiktiga för att det inte skulle göra ont och när man är riktigt kåt så är det inte lätt att vara försiktig. Han hade också problem med byxor, köpte alltid för stora byxor för att få plats.

TS, jag har tyvärr inga tips. Som tjej med stora bröst kan jag ju köpa bra bh och välja toppar med en skärning som passar, men killkläder verkar inte vara anpassade.

• Ordinär Man

Om du bara är sex du vill ha borde det kunna annonsera det på dejtingsajter. Men för en relation, om du nu inte hittar drömkvinnan får, är det kanske svårare då du inte kan gå runt med en "Stor Kuk"-skylt på magen.

En del påstår att det inte finns kukar i den storleken. Men det är klart att det gör. Det finns också size queens bland kvinnor, så ge inte upp hoppet.

• Anonym (satansdjävlas)
    Anonym (hm..) skrev 2016-06-05 07:58:19 följande:

Stämmer det att du har 24 cm i slakt tillstånd så förstår jag att det är jobbigt och att den säkert kan vara i vägen. Har inga direkta råd att komma med men går det göra något med plastikkirurgi så kan ju det vara en väg att gå.

Jo det är så jag tänker. Man är ju ingen frekvent badstrand besökare i nuläget tyvärr.
  • Anonym (satansdjävlas)

Nä tyvärr är det ju så. Tom stora byxor kan vara svårt om man sitter ner på tunnelbanan mittemot nån snygg tjej haha

Anonym (---) skrev 2016-06-05 08:15:04 följande:

Jag dejtade en kille ett tag med den storleken och det var jobbigt med sex. Vi fick vara superförsiktiga för att det inte skulle göra ont och när man är riktigt kåt så är det inte lätt att vara försiktig. Han hade också problem med byxor, köpte alltid för stora byxor för att få plats.

TS, jag har tyvärr inga tips. Som tjej med stora bröst kan jag ju köpa bra bh och välja toppar med en skärning som passar, men killkläder verkar inte vara anpassade.

• Anonym (hm)

satan­sdjävl­as

Ett tips sök dig till porrindustrin!

Då Får du hur mycket sex som helst !

Det hade jag gjort!

Svar på tråden min KUk är för stor