• Midvia

BF mars 2017

Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.

Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.

Är 31 år och bor i Kungsbacka.

• Svar på tråden BF mars 2017
  • Amalian83
    lilsis skrev 2016-09-20 22:16:45 följande:
    Varför går du var fjärde vecka?

Det gör iofs jag också men bara för att lämna blodprover. Och då frågar hon såklart om jag undrar över något eller så.
    Hmm vet inte... Det är bara så hon bokat in mig. Fast när jag tänker efter så är nästa bokat efter ultraljudet och det är i slutet av oktober så då är det ju sex veckor från förra besöket.
  • lilsis
    Amalian83 skrev 2016-09-21 22:04:01 följande:

Hmm vet inte... Det är bara så hon bokat in mig. Fast när jag tänker efter så är nästa bokat efter ultraljudet och det är i slutet av oktober så då är det ju sex veckor från förra besöket.

Oki

Annars brukar det vara typ inskrivning, efter RUL och sen en gång i månaden efter det, lite tätare närmare BF.

Men olika landsting verkar också ha olika basprogram
  • Amalian83
    lilsis skrev 2016-09-22 16:27:16 följande:
    Oki

Annars brukar det vara typ inskrivning, efter RUL och sen en gång i månaden efter det, lite tätare närmare BF.

Men olika landsting verkar också ha olika basprogram
    Jag bor i Norge. Kanske det är oftare här... Dessutom kan jag gå till min läkare i tillägg. Men det blir lite överdrivet än så länge tror jag.
  • Hall0n

Hej! Är gravid i v 18 och skulle också gärna vilja gå med i en fb grupp för bf mars men kan inte titta någon?

• 201405
    Skrutt03 skrev 2016-09-24 10:00:03 följande:

Hej tjejor ?? Fanns det nån Fb grupp? Vill gärna komma med isf.

Hall0n skrev 2016-09-27 18:53:53 följande:

Hej! Är gravid i v 18 och skulle också gärna vilja gå med i en fb grupp för bf mars men kan inte titta någon?

Ranchen117 skrev 2016-10-14 20:06:57 följande:

Finns det någon hemlig grupp för de har bf mars 2017 på FB? ????

Det finns en som är hemlig :) pm:a mig med ert namn och hur er profilbild ser ut på fb så lägger jag till er :)
  • jesssicahansen

Någon annan som upplever att de drömmer konstiga drömmar på nätterna?

Inatt drömde jag att min man var otrogen och valde en annan kvinna framför våra 2 barn och bebis i magen, våran granne dessutom.

Jag vaknade i chock och kände verkligen hur ont det gjorde, hur iskall kan vara emot mig i drömmen.

Väckte honom och grät jättemycket & talade om vad jag drömt, somnade sedan om i hans famn medans han lugnade ner mig.

Vi gifte oss för 6 dagar sedan och jag är lyckligare än någonsin och förväntansfulla inför bebis ankomst!

Brukar kunna drömma konstigt och jobbiga saker men den här var hemsk!

Är gravid i vecka 20+3 idag

• DevilsDaughter

Jessika: Jag drömmer också skitjobbiga saker, ibland rena mardrömmar och annars riktigt obehagliga drömmar. Ofta om bebisen i min mage, våra andra barn eller om min man. Det är vanligt under graviditeten, men vet inte varför.

• lilsis

Jag drömmer alltid konstigt

Lite vakuum nu tycker jag. Förutom bäckenet så är allt som vanligt. Trist. En vecka kvar till RUL.

Svar på tråden BF mars 2017