• Sandra8978

Hur ofta byter du BH

Min sambo gör detta i snitt en gång i veckan, och hävdar att detta är normalt.
    Eftersom jag är man har jag ingen aning, men är det inte lite som att ha på sig samma t-shirt en vecka?

• Svar på tråden Hur ofta byter du BH
  • AnnieAnniee

jag byter bh varje dag. Eftersom det mest är en vana, vet faktiskt inte själv hur ofta "man bör" byta. Två gånger i veckan minst skulle jag tippa på? pga bröstsvett och att armhålorna e nära tyget vid sidan osv. Men allas kroppar e olika, hon behöver kanske inte byta så ofta, därför hon inte gör det :)

• Anonym (Bytte)

1-2 ggr i veckan. (Fast då har jag ofta en mjukisbh på helgen) På sommaren blir det ofta minst två byten.

• Anonym (Anna)

Varannan dag. Om jag blivit svettig varje.

• Anonym (Tuttis)

1-2 ggr/vecka. Eftersom jag inte svettas mycket känns det onödigt att kasta en bh i tvättkorgen som fortfarande luktar nytvättad.

• Aniiee

Jag "avverkar" 1 bh i veckan, eller två om det är skitvarmt. Eller ingen om jag går utan bh, eller binder.

Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Anonym (cirka)

Typ en gång i veckan i snitt. 

• flygrl

Typ varannan, ibland varje dag. Alla plagg som sitter direkt mot "utsatta ställen" bör väl bytas rätt ofta enligt mig.

• Cupcake81

Varje dag. Den måste matcha tröjan/toppen och trosorna som självklart också byts minst 1 ggr per dag.

• Carambolan

Jag brukar avverka en hudfärgad och en svart på en vecka. Hur många dagar av varje beror på övrig klädsel. Sen särskilda träningsbh för gymmet såklart.

• flygrl

Lägger till jag förstås har särskilda sport bh för träning. Tränar oftast varje dag så tränings kläder går åt som fan. :)

Svar på tråden Hur ofta byter du BH