• Sandra8978

Hur ofta byter du BH

Min sambo gör detta i snitt en gång i veckan, och hävdar att detta är normalt.
    Eftersom jag är man har jag ingen aning, men är det inte lite som att ha på sig samma t-shirt en vecka?

• Svar på tråden Hur ofta byter du BH
  • Anonym (dyrt)

Ni som byter varje dag, hur många BHar har ni? 
    BHar är ju så dyra.

• Anonym (Hb)
    Anonym (dyrt) skrev 2016-07-06 18:54:08 följande:

Ni som byter varje dag, hur många BHar har ni? 

BHar är ju så dyra.

Tänkte precis samma,, herregud byter bh varje dag osv, det är ju svindyrt med bh-n.
  • Anonym (dyrt)
    Aniiee skrev 2016-07-04 18:58:27 följande:

Jag "avverkar" 1 bh i veckan, eller två om det är skitvarmt. Eller ingen om jag går utan bh, eller binder.

Ursäkta en okunnig fråga, men vadå "binder"? Hur gör du det?
  • DevilsDaughter

Har faktiskt aldrig varit med om att en BH luktar, byter ca 1 gång per vecka. T-shirt däremot måste bytas varje dag..

• Skaldjurssoppa

Varje dag, men det beror endast på att jag enbart har 7 bh:ar och dessa måste matcha mina tröjor, trosor och strumpor. - Har 7 par av allt.

Vitt, vitt, svart, svart, cerise, ljusrosa, mörkblå.

• cosinus

Beror på, upplever jag att den blivit svettig så byter jag till dagen efter. T ex om jag cyklat hem från jobbet, jagat någon boll med ungarna eller så.

Annars kan de nog vara 4-5 dagar mellan bytena. Upplever inte alls att man svettas där. Inte som en t-shirt som ligger ann direkt i armhålan. T-shirts byts varje dag, trosor vid varje dusch (oftast 2 ggr per dag). Strumpor varje dag men nä, bh och jeans är nog de plagg som jag har flest dagar mellan tvätt i normalfallet.

• IsDimma

I snitt varannan dag byta den. Blir jag svettig byts den efter dusch och är det varmt ute blir det byte varje dag.

• Anonym (Bytte)
    Anonym (Hb) skrev 2016-07-06 18:59:31 följande:

Tänkte precis samma,, herregud byter bh varje dag osv, det är ju svindyrt med bh-n.

Har nog en 20-30 st. (Fast jag byter bara en-två ggr/vecka).
  • fluu
    Skaldjurssoppa skrev 2016-07-06 20:08:25 följande:
    Varje dag, men det beror endast på att jag enbart har 7 bh:ar och dessa måste matcha mina tröjor, trosor och strumpor. - Har 7 par av allt.
    Vitt, vitt, svart, svart, cerise, ljusrosa, mörkblå.
    Haha, får mig att tänka på Dr. Cooper(en stor komplimang när den kommer från mig).
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Hur ofta byter du BH