• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • livias
    copycat skrev 2016-09-18 13:52:07 följande:

Fan skuggor överallt tycker jag:/

Tycker att jag skymtar något.. Är det billiga-tester stickor? Jag testade själv precis med en sån nu och ser en liknande skugga. Eftermiddag och hade bara hållt mig en timme så inte dom bästa förutsättningarna! Men vet du vad dessa mäter ifrån?:) Håller tummarna att du får starkare!!
  • copycat
    livias skrev 2016-09-18 16:18:04 följande:
    Tycker att jag skymtar något.. Är det billiga-tester stickor? Jag testade själv precis med en sån nu och ser en liknande skugga. Eftermiddag och hade bara hållt mig en timme så inte dom bästa förutsättningarna! Men vet du vad dessa mäter ifrån?:) Håller tummarna att du får starkare!!
    Ja de är billiga tester! Inte helt hundra på vad de mäter från dock. Hoppas på plus för oss båda:)
  • copycat

Tycker man ser bättre på denna när jag redigerat lite, men nu är det ju långt efter utgången tid iofs:/ känner mig varm och febrig, har krämiga vita flytningar också vilket jag inte brukar ha innan mens så det känns inte som att jag ska få mens imorgon...dock bara ÄL+11 imorgon (har bara 11 dagars lutealfas i vanliga fall) lär väl ta nån dag till innan tydligt plus om det skulle vara nåt, hur fasen får man tiden att gå....

• lingonrisig

Herregud! Tror att jag precis plussade. Äl+9 ungefär. Em-urin men kunde inte hålla mig till bim (tisdag) och nog fasen var där ett svagt men fullt synbart streck! Vågade inte tro på det så gjorde ett till av samma märke och jo, streck där med! Dock så svaga så jag testar igen på bim och hoppas på starkare. Om detta är sant så är det första gången jag är gravid. Vad gör man nu? Springer några glädjevarv runt huset?

• lingonrisig
    copycat skrev 2016-09-18 17:06:41 följande:

Tycker man ser bättre på denna när jag redigerat lite, men nu är det ju långt efter utgången tid iofs:/ känner mig varm och febrig, har krämiga vita flytningar också vilket jag inte brukar ha innan mens så det känns inte som att jag ska få mens imorgon...dock bara ÄL+11 imorgon (har bara 11 dagars lutealfas i vanliga fall) lär väl ta nån dag till innan tydligt plus om det skulle vara nåt, hur fasen får man tiden att gå....

Jag ser på ditt test, hoppas!! Finns inget segare än att vänta på bim haha.
  • copycat
    lingonrisig skrev 2016-09-18 17:24:55 följande:
    Jag ser på ditt test, hoppas!! Finns inget segare än att vänta på bim haha.
    Nä det är helt vansinnigt vad segt det är. Gaaah. Jag hoppas också! Tack för titten <3
  • copycat

Men åh! Såg detta nu:) vad roligt! Har du bild?:)

lingonrisig skrev 2016-09-18 17:22:25 följande:

Herregud! Tror att jag precis plussade. Äl+9 ungefär. Em-urin men kunde inte hålla mig till bim (tisdag) och nog fasen var där ett svagt men fullt synbart streck! Vågade inte tro på det så gjorde ett till av samma märke och jo, streck där med! Dock så svaga så jag testar igen på bim och hoppas på starkare. Om detta är sant så är det första gången jag är gravid. Vad gör man nu? Springer några glädjevarv runt huset?

• lingonrisig
    copycat skrev 2016-09-18 17:31:58 följande:

Men åh! Såg detta nu:) vad roligt! Har du bild?:)

Jag försökte fota för att ha med bild när jag skrev men skippade det för jag vet inte om det syns, vart så himla svårt att fota i mitt mörka badrum. Jag ser tydligt för jag vet ju att de är där men vet inte om det syns här. Men skickar med bilderna ändå :)
  • lingonrisig
    lingonrisig skrev 2016-09-18 17:46:14 följande:

Eeh man kanske skulle skicka med bilderna också då haha

Svar på tråden Bim september