• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Glädje
    copycat skrev 2016-09-18 13:52:07 följande:

Fan skuggor överallt tycker jag:/

Ja något ser jag där! :) när e bim? :)
  • copycat
    Glädje skrev 2016-09-18 14:00:38 följande:
    Ja något ser jag där! :) när e bim? :)
    Åh, jadu när är BIM...har i 6 mån haft positivt ältest på dag 19-22 (alltså väldigt sent) och 11 dagars lutealfas. Nu fick jag av någon anledning positivt ÄL-test på dag 15(!!) men hade också positivt i tre dagar, så jag är lite...förvirrad. Hade alltså positivt ÄL-test dag 15,16 och 17. Är nu på dag 26. Om jag leker med tanken att ÄL var dag 16 (hade mest värk 15 och 16) är jag på ÄL+10 nu. Och har jag fortf 11 dagars lutealfas kommer ju mensen imorgon. Men ÄL kan ju varit senare också....såååå bra svar på din fråga?! ;/
  • vi259

Nu håller jag på att bli galen. Fick super super svagt streck i fredags. Sedan tvärblankt igår. Testade nyss efter att ha hålla mig 4 timmar och då är ett svagt streck där igen!!! Dock lite starkare än sist för nu ser man det även i lite mörkare rum. MEN varför gör den såhär?! Är det testerna som felar?

• Glädje
    vi259 skrev 2016-09-18 14:54:07 följande:

Nu håller jag på att bli galen. Fick super super svagt streck i fredags. Sedan tvärblankt igår. Testade nyss efter att ha hålla mig 4 timmar och då är ett svagt streck där igen!!! Dock lite starkare än sist för nu ser man det även i lite mörkare rum. MEN varför gör den såhär?! Är det testerna som felar?

Samma här!!

Svagt plus på cb igår em, så svagt att det är svårt att fota men går lätt att se utan problem irl..

Så köpte ett predictor early idag å tror ju att de borde va starkare, kunde inte spara morgon urin så höll mig i ca 3 h å fick för minus men sen efter 3 min kom det ett super svagt streck där igen!! Men ingen här ser ngt streck alls på bilderna för de är så dålig bildkvalitet när de laddas upp...

Så nu har jag lagt 200:- på bara ännu mer ovisshet!

Är sugen att köpa ett RFSU tidigt å testa i morgon bitti men nu känner jag mig helt oviss, så konstigt!!
  • vi259
    Glädje skrev 2016-09-18 14:58:59 följande:

Samma här!!

Svagt plus på cb igår em, så svagt att det är svårt att fota men går lätt att se utan problem irl..

Så köpte ett predictor early idag å tror ju att de borde va starkare, kunde inte spara morgon urin så höll mig i ca 3 h å fick för minus men sen efter 3 min kom det ett super svagt streck där igen!! Men ingen här ser ngt streck alls på bilderna för de är så dålig bildkvalitet när de laddas upp...

Så nu har jag lagt 200:- på bara ännu mer ovisshet!

Är sugen att köpa ett RFSU tidigt å testa i morgon bitti men nu känner jag mig helt oviss, så konstigt!!

Jag tog också kort men syns nog inte pga upplösningen. Jag har bara kört billiga testers stickor. Känns som det lär vara förtidigt för cb digitala.

Men oj. Vad häftigt om du får ett plus innan tisdag!
  • Glädje
    vi259 skrev 2016-09-18 15:07:39 följande:

Jag tog också kort men syns nog inte pga upplösningen. Jag har bara kört billiga testers stickor. Känns som det lär vara förtidigt för cb digitala.

Men oj. Vad häftigt om du får ett plus innan tisdag!

Ja jag blir så knäpp på detta, tog cb igår å då när jag tog det va jag ju helt säker på ett plus men sen när jag försökte fota å lägga upp här så syntes det inte plötsligt.. Å då blev jag så osäker nu om jag fått ett spök bara eller om jag har blivit psykiskt sjuk! Haha X)

• vi259
    Glädje skrev 2016-09-18 15:24:24 följande:

Ja jag blir så knäpp på detta, tog cb igår å då när jag tog det va jag ju helt säker på ett plus men sen när jag försökte fota å lägga upp här så syntes det inte plötsligt.. Å då blev jag så osäker nu om jag fått ett spök bara eller om jag har blivit psykiskt sjuk! Haha X)

Jag tycker man ser riktigt riktigt svagt där. Har postat min i spöktråden. Men tror inte man ser.
  • Karin Marie

Fler och fler som plussar :D stort grattis till er!! Jag är på bim+15 nu, ingen mens i sikte!

• stellanocte
    mosterJenny skrev 2016-09-18 12:55:37 följande:
    Jag instämmer med FyrAAAA. Är ÄL sen så blir också mensen sen, alltså att lutealfasen inte rubbas. Det har hänt mig och jag har just nu en ÄL som kom på dag 20 (alltså 34 dagar totalt på cykeln). Lycka till!
    FyrAAAA skrev 2016-09-18 11:52:33 följande:
    De säger ju att lutealfasen inte förändras utan att om äl kommer så sent så kommer mensen också senare, tex 12 dagar från nu om du brukar ha exempelvis 12 dagar mellan äl o mens!
    Då får jag ställa in mig på en väldigt sen mens denna månad  

Svar på tråden Bim september