• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Newbie84
    Glädje skrev 2016-09-18 20:37:42 följande:

Predictor early på bim-3, eftermiddag

Såg linjen inom tiden, efteråt plockat isär..

Mörkat kontrasten på bilden men visst tusan är där två streck!!? Annars får jag skriva in mig på psyket i morgon! :/

Grattis :)
  • copycat

Alltså hörrni, hur funkar det nu med fukt/vatten och gravtest? Har för att det finns nåt test för att avgöra torkstreck och äkta, att man ska blöta dom och beroende på om det försvinner eller stannar kvar så betyder det nåt?

ÄL+9-10 idag och har tidigare idag lagt upp bilder på vad jag tycker är svaga streck. Nu på kvällen - 12h senare går jag och duschar. Efter duschen är badrummet såklart fuktigt och det är ånga på speglar osv. Får för mig att titta på testen igen (ett från igår, ett från idag) och plötsligt ser jag verkligen strecken TYDLIGT. Inget att fundera på. Förstår att dom måste reagera på fukten men vad fan BETYDER det? Tycker dock det är svårt att avgöra färg, är ju inte klockrent rosalila. Lägger upp två bilder, en icke redigerad och en redigerad (ett test från igår, ett idag).

• FyrAAAA

Mörkat kontrasten på bilden men visst tusan är där två streck!!? Annars får jag skriva in mig på psyket i morgon! :/

Grattis!!!
  • FyrAAAA
    copycat skrev 2016-09-18 17:06:41 följande:

Tycker man ser bättre på denna när jag redigerat lite, men nu är det ju långt efter utgången tid iofs:/ känner mig varm och febrig, har krämiga vita flytningar också vilket jag inte brukar ha innan mens så det känns inte som att jag ska få mens imorgon...dock bara ÄL+11 imorgon (har bara 11 dagars lutealfas i vanliga fall) lär väl ta nån dag till innan tydligt plus om det skulle vara nåt, hur fasen får man tiden att gå....

Ser något där! Vita flytningar låter lovande! Heja heja!!!
  • copycat

Har alltså haft testen i badrumsskåpet under duschen, inte på handfatet:)

[quote=76981932][quote-nick]copycat skrev 2016-09-18 21:21:08 följande:[/quote-nick][/quote]

• Newbie84
    copycat skrev 2016-09-18 21:20:39 följande:

Alltså hörrni, hur funkar det nu med fukt/vatten och gravtest? Har för att det finns nåt test för att avgöra torkstreck och äkta, att man ska blöta dom och beroende på om det försvinner eller stannar kvar så betyder det nåt?

ÄL+9-10 idag och har tidigare idag lagt upp bilder på vad jag tycker är svaga streck. Nu på kvällen - 12h senare går jag och duschar. Efter duschen är badrummet såklart fuktigt och det är ånga på speglar osv. Får för mig att titta på testen igen (ett från igår, ett från idag) och plötsligt ser jag verkligen strecken TYDLIGT. Inget att fundera på. Förstår att dom måste reagera på fukten men vad fan BETYDER det? Tycker dock det är svårt att avgöra färg, är ju inte klockrent rosalila. Lägger upp två bilder, en icke redigerad och en redigerad (ett test från igår, ett idag).

Ver inte något om ånga/fukt och hur testen reagerar, men strecken de syns allt :)
  • copycat

Haha ja, dom gör ju det:) men sådär tydligt var det inte tidigare idag, så nåt hände ju när jag plockade fram dom i ett varmt och fuktigt badrum. Men vafan jag ska tolka av det är svårare:) kanske torkstreck på båda som bara blir synligare vid fukt I don't no....

Newbie84 skrev 2016-09-18 21:30:14 följande:

Ver inte något om ånga/fukt och hur testen reagerar, men strecken de syns allt :)

• metaphor

två :D
Svar på tråden Bim september