• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • pimpim78
    FyrAAAA skrev 2016-09-16 23:23:24 följande:
    Jag har fått så hela tiden med cb nu fast jag inte varit gravid, att det blir ett svagt grått streck. Svårt att se på bild men är strecket ljusblått då är det tveklöst ett plus för strecket är ju absolut där!! Men är det grått hade det inte varit det i mitt fall iaf har jag upptäckt. Håller tummar o tår för ett tydligare o blåare plus imorgon!!!
    Precis så jag tänker också, och när jag tittar noga så kan jag inte se att det är blått, ser mer skugglikt ut. Så kanske bara är så testet ser ut när det är neg, att det liksom alltid är en liten skugga där......

Får se på det nya testet i morgon bitti..... tack för info o sov gott !!
  • citrus

Hej på er, ngn som testad bidrottninggele? Jag tar det denna cykeln. Är på BIM- 6 och har haft ägglossningsflytningar. Negativt på alla clearblue ägglossningstest. Började tests tidigt redan på dag 7 för att vara på säkra sidan. Nu är jag förvirrad. Kan man ha ägglossning så sent som en vecka innan BIM. Samt kan clearblue ägglossningstest visa negativt trots äglossning. Kontrollstrecket är jätte svagt nästan obefintligt när jag drar ut Stickan. Vad tror ni?

• Jasmin3
    pimpim78 skrev 2016-09-16 23:27:54 följande:

Precis så jag tänker också, och när jag tittar noga så kan jag inte se att det är blått, ser mer skugglikt ut. Så kanske bara är så testet ser ut när det är neg, att det liksom alltid är en liten skugga där......

Får se på det nya testet i morgon bitti..... tack för info o sov gott !!

Fast nja, jag tycker ändå det det mer ut som ett plus. Har själv aldrig fått spökstreck med cb men har av andra förstått det som att det alltid är mkt svagare då - knappt så det syns liksom, och som ni säger, som en grå skugga. Däremot har jag fått flera negativa och där har det bara varit ett stort minus tecken, inte en enda tillstymmelse till att det skulle kunna vara ett plus. Om jag var du skulle jag testa ett till likadant alternativt köpa en annan sort och se vad det blir av det.

(Men jag tror, och hoppas, att du är gravid) ;)
  • Jasmin3

Hörni, förvirrad är bara förnamnet.. Som jag skrev häromdagen kändes det verkligen som att jag hade ägglossning, det var i torsdags kväll. Pga det tänkte jag att nej gravid är jag ju inte så strunt i det just nu.. Men, inatt drömde jag att jag var gravid osv och det kändes så verkligt att jag blev tvungen att testa ????

Och igen anar jag ett svaaagt streck, syns nog inte på bild (?). Och för skojs skull tog jag ett äl-test också... Fullt utslag inom några sekunder! Jag som aldrig ens haft fullt utslag när jag VET att jag haft äl ???? Vad händer??

• Lillatjejen1992

Hoppar tillbaka in här !

Skulle fått mens i torsdags men den kom aldrig , testade samma dag neg på ett cb digital (ej morgon urin dock).

Nu har jag alla symptom på att mensen skulle varit här .. Dvs brösten är svullna, mensvärk , svullen och otroligt lättirriterad. Tänker varje gång jag går på toa att nu kom mensen men bara flytningar på pappret (som även dom ökat).

Har alltså mens , fast utan mens. Någon med samma erfarenhet ?

• copycat

Åh tjejeeeer, man är ju galen. ÄL+ 9 (tror jag, hade positivt utslag tre dagar så det är svårt att veta). Tycker mig se ett svaaagt streck med blotta ögat men svårt att fånga på bild så därför redigerade jag den undre bilden. Nån mer än jag som ser nåt svagt? Plussade svaaaagt med dottern på äl+14 så detta är ju väldigt tidigt för mig.

• Glädje

Bim-3 idag och mkt hormoner i svajning, irritabel, finnar, flåtigt hår, svag mensvärk fortfarande sen äl+3..

Inga ömma bröst å inga andra symtom så räknar starkt med att mensen kommer på tisdag, så sugen på att köpa ett test men så onödigt å slösa pengar om mensen kommer snart..

Fler med bim på tisdag? :)

Svar på tråden Bim september