Utredning på gång, stötta varandra?
Jag var gravid för 6 år sedan (ej planerat) upptäckte i vecka 12 men var så ung så gjorde abort...
Ok då är jag med, hoppas gyn kan ge besked på om du har ÄL då. Jag har inga flytningar alls nästan nuförtiden, nån cykel då och då bara, men har vart gravid två gånger ändå 2016...slutade tyvärr i mf och ma.
Tyvärr tror jag inte svaga test räcker att räknas, du verkar ha för lite LH i kroppen och då släpper ju inte ägget.
Hm jag har haft ont i brösten nu sen i onsdags.. Brukar få ont högst en vecka innan mens. Men nu är det tio dagar kvar till mens.. Man hoppas ju... Men är väl nåt nytt symptom inför mens
Nä säg inte så, nu får vi hoppas på ett plus!
Jag är på ÄL+7 och har en hemsk molvärk, torr och täppt i näsan och fryser...hoppas men vågar ändå inte..man har ju vart skengravid förr.
16/1 är den beräknad...har test som ska gå använda från ÄL+8, men tycker det känns alldeles för tidigt att kunna testa då redan. Det ska mäta från 5 i hcg..men ska nog ta det på onsdag, har två stycken...
När tänkte du testa?
Jag har nästan alltid nån form av molvärk från ÄL till mens, men inte så här mycket...kunde inte sova i natt och idag har jag haft så ont att jag nästan vill spy., Har alltid ont vid ÄL med, men denna smärtan är mer svidande/brännande eller hur jag ska förklara...hur känns din?