Utredning på gång, stötta varandra?
Både igår och idag har jag varit jätteyr å mår illa. Både i förrgår å igår tog jag äl test å det visade svagt. Starkare streck i söndags än igår. Kan yrsel ha nåt med att jag har/haft äl?
Både igår och idag har jag varit jätteyr å mår illa. Både i förrgår å igår tog jag äl test å det visade svagt. Starkare streck i söndags än igår. Kan yrsel ha nåt med att jag har/haft äl?
Hej, första gången jag skriver i "svårt att få barn" istället för "planerar barn". Vi har försökt ca 17 gånger och har nu gjort utredning med blodprover och VUL. Fick svar idag att alla prover är normala. Känns bra.. MEN han går inte vidare med vår utredning mer?! Han skrev bara att han tipsar oss att göra ivf behandling. Privat alltså. Men tanken är vell att han ska skicka remiss så vi får stå i kö via landstinget? Men han skrev bara att vi kan göra ivf tack och hej. Kan jag begära remiss eller är det han som avgör om vi ska få det eller inte även om han skrev att vi behöver ivf? :S
Mina äl tester blir inte starkare än såhär. Både förra månaden å denna blev det såhär. Testet e taget den 29e jan å nu dagarna efter har det knappt dykt upp ett till streck..
Förra gången jag hade ett liknande streck fick jag mens två veckor efter.. 
Hm bilden verkade inte komma med.. Konstigt
OK ja det är jobbigt att hålla sig länge, men alternativt kan du ju vara rätt försiktig med intag av vätska inför så att urinet ändå blir tillräckligt konentrerat? Alla test gäller att man ska hålla sig innan... Jag har faktiskt aldrig använt digitala, men hade tänkt göra det denna cykel just för att jag tolkar så mycket..men så fick jag ju sprutan istället så då är det ingen idé eftersom hcg gör att det blir positivt utslag på äl-test med..
Ja jag brukar ha väldigt ont inför äl, så jag känner av den tydligt. Tyvärr betyder ju varken det, sekret eller positivt test att ägget faktiskt släpper...det är det jobbigt tycker jag. Men man får bara ligga och hoppas att det blir nåt!
Ca 30 timmar efter ska ägget/äggen släppa. Jag hade grymt ont i lördags så jag gissar det var då, två dagar efter jag tagit sprutan. Så den dagen räknar jag som ÄL för mig. CD12 var det då.
Ja kanske har du ingen ÄL, eller så är bara testen dåliga. Har du tagit prover eller ska ta för att kolla? Man kan ju kolla ca en vecka efter vad man trodde var ÄL för att se om den skett.