Upprepade missfall skrev 2018-01-01 23:07:16 följande:
Åh hoppas verkligen den här gången fungerar bättre för er!
Ja det kan jag förstå att det var lite läskigt, tänk om man gör helt fel. Måste man måtta och ha sig också när man ska blanda eller är mängden man ska blanda ihop färdigt redan?
En paus är väl behövligt ibland. Jag hade ju det i somras när jag väntade på en magundersökning. Men det fungerade inte lika bra för mig att inte tänka på det för en stund haha. Det var skönt att slippa det där schemalagda sexet för nån månad. Men jag fick ångest över tiden som vi förlorade på att vänta! Egentligen kommer nog den största ångesten över att tiden går från att min son börjar bli så stor, och jag verkligen inte vill börja om på nytt med småbarnsåren när han börjar bli stor nog att börja bli mer självständig. Det är svårt att förklara, men det blir skillnad att vara småbarnsmamma och tonårsmamma samtidigt än att övergå från en åldersgrupp till nästa ungefär samtidigt liksom. Och hur mycket jag än längtar efter barn och älskar att vara mamma, så var väl aldrig planen liksom att ägna ca 20 år åt att ta hand om barn som är så pass små att de kräver nästan ständigt en vuxen i närheten. Näe usch jag måste försöka sluta va så bitter nu! :P
Tack! Nä alltså själva blandningen var rätt enkel, men det e ju lite darrigt. Men det är det när man ska ställa in rätt mängd å så som gör mig lite nervös. Men ska nog gå bra hoppas jag.
Åh jag känner igen känslorna. Nä men det förstår jag verkligen, det är ju rätt skönt att få barnen nära i åldrarna. Man orkar ju kanske inte börja om när barnet når tonåren..
men 2018 så ska det bli vårt år. Så är det bara!!!