Ellencassandra skrev 2017-01-09 15:19:50 följande:
Åh spännande!
Jag vet inte riktigt. Brukar ju ha mens dag 25 till 28 så efter dag 28 isåfall.. Brukar aldrig testa tidigare..
Oj då! :/ det låter ju märkligt! Hoppas att det e ett gravtecken!!
Jag brukar som sagt få ont i brösten en vecka innan. På sidorna av bröstet å det har jag nu också. Bara att det började tidigare. Sen brukar jag få molvärk i magen nån dag innan mens.. Har ibland fått molvärk ner mot ljumskarna å värk i benen så trodde ett tag att jag hade endometrios.. Men vet inte!
Ja vi får väl se om det var skengraviditet eller om det blir plus...jag testar alltid lite före för jag vill veta ett par dagar före mens så jag isf kan sluta med Lutinus så mensen inte blir försenad. Annars hade jag likaväl kunnat vänta till att se om den kommer. Men annars vill man bara börja om.
Min molvärk brukar ändra karaktär nån dag före mens, känner igen den menskänslan väl, och denna är annorlunda. Är ju en vecka kvar till mens så den är det ju inte iaf. Kan med få ont i brösten före mens, de gånger jag vart gravid har jag inte haft ont i brösten förrän ca v 6-7, så hoppas det håller sig borta nu!