• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • Babydreamer
    Jasmin3 skrev 2016-09-29 05:30:10 följande:

Hej,

Jag har precis plussat nu på morgonen, har egentligen BF 10 juni men båda mina barn har kommit 3 veckor tidigt, plus att jag kommer snittas så medt troligt blir det i slutet av maj :)

Vill också gärna hänga på i fb-gruppen, kan nån skicka PM här på FL med gruppens namn eller så? :)

Läs trådstarten
  • mammamumin

Har fått missfall, känner mig helt tom, måste fundera på om vi ska orka försöka igen. Önskar er alla här en fantastisk graviditet och alla ni får små härliga majbebisar.

• Melam
    mammamumin skrev 2016-10-03 13:11:19 följande:

Har fått missfall, känner mig helt tom, måste fundera på om vi ska orka försöka igen. Önskar er alla här en fantastisk graviditet och alla ni får små härliga majbebisar.

Beklagar verkligen!! :(
  • L 91
    mammamumin skrev 2016-10-03 13:11:19 följande:

:( Stor kram till er!
  • Frugan88
    L 91 skrev 2016-09-27 18:52:49 följande:

Då ligger vi exakt lika :)

Spännande, då får vi se vem som hinner först ;)
  • linnea91

Hej allesammans! Jag hoppar gärna in här. BF 11 maj!

Jag har ett MA bakom mig men var på VUL i v 7 (6+6). Där fick vi se ett litet pyre med pickande hjärta! En otrolig lättnad.

Jag tänkte kolla, är de någon mer här som kan känna "ischias" i skinkan? Jag får de när jag legat eller suttit en längre stund, de bara strålar! Jag tänker om de beror på graviditeten eller om de bara kan vara något annat!

• L 91

Fick inget svar på om vi har någon bf-lista..? Kan vi göra en sån annars? Vill ni fylla på här? (Kan ju ändras efter RUL

13 maj

14 maj - L 91, 25 år, tredje barnet.

15 maj

16 maj

• Bettieboop

Åååh nej! Premiärspydde igår! Hemskaste jag har varit med om! Någon mer som bara har spytt en dag och sen inget mer eller är det bara att vänja sig? Jag gick in i vecka 10 igår.

Svar på tråden BF Maj 2017