• Ememem

BF Maj 2017

För alla oss med BF i maj 2017.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

• Svar på tråden BF Maj 2017
  • StinaLisa

Alltså jag kan ingenting ! Är i vecka

5 (4+5). men i vilka veckor gör man kontroller och VAD är det för kontroller? Läser olika förkortningar men fattar ingenting !

Jag ringde bm och ska på hälsosamtal på måndag och fick BF 24-26 maj.

• FrökenPT

OMG! Tror jag har mitt första plus! Någonsin! ???????????? hade ägglossning kring den 10 september, testade nu på morgonen!

Om det stämmer, när är bf? OMG OMG! Så lycklig om de är så ????????

• StinaLisa
    FrökenPT skrev 2016-09-22 04:50:24 följande:

OMG! Tror jag har mitt första plus! Någonsin! ???????????? hade ägglossning kring den 10 september, testade nu på morgonen!

Grattis. Du är

Gravid. Ett plus ör alltid ett pluss oavsett färg på kvalitén ! Grattis. Jag har också plussat precis :)
  • StinaLisa

Fröken pt, jag är i vecka 5 (4+6) och plussade i måndags. BF 24-26 maj.

Enligt clearblue digital gravid 1-2 veckor.

• Bäbiiiis
    FrökenPT skrev 2016-09-22 04:50:24 följande:

Grattis! Vilket tydligt pluss du fick trots att det bara gått 12 dagar sedan ägglossning om det var 10 sep. Kanska hade du ägglossning lite tidigare?

Jag hade ägglossning 30 aug och har bf 22 maj så du borde då ha bf 11 dagar efter mig vilket blir 3 juni. Men som sagt, jag misstänker att din äl nog var några dagar tidigare.
  • Bäbiiiis
    Ida96 skrev 2016-09-21 19:42:12 följande:

Hej!

Är i vecka 6 (5+2) och bf 22 maj.

Väntar första barnet så känns väldigt intressant att få vara med här! Kram till er alla

Grattis! Jag är också i 5+2 med bf 22 maj :D
  • FrökenPT

Ja, kanske hade jag ägglossning tidigare, vi "knallade som kaniner" hela veckan, haha!

Svar på tråden BF Maj 2017