Frost skrev 2017-01-10 12:45:07 följande:
Kan inte föreställa mig vad ni går igenom. Så frustrerande att inte få några svar. Men att vänta 4 veckor för att gå till en kurator tycker jag personligen låter som lång tid. Som du säger är du helt slut och det ni går igenom är ett trauma, hör av dig till mvc och kolla om du kan få komma och prata med någon tidigare. Går själv hos kurator pga sena förluster i tidigare graviditeter och det hjälper.
Blev erbjuden tid tidigare till kurator men vi bor i Småland o har 35 mil tur o retur till Lund. Funkar inte att köra det varje vecka. Fick prata med en i Växjö på kvinnokliniken men hon bara satt o tittade på mig. Men ringde dit idag o bad om en annan. Får se om det funkar. Jag har gått på mkt kbt o rehabilitering genom åren pga utmattning, reumatismen och ångest. Vill inte träffa en kurator som inte kan hjälpa mig med tex den ökade ångesten nu. Känns som jag kunde mer om hur man ska hjälpa människor som mig än vad förra kuratorn kunde. Hon kunde typ inget. Som sagt bara tittade på mig. Får se hur det blir.
Tack för all omtanke från er alla! Vi tar en dag i taget. Kunde sova nu på FM iaf. Skulle nog behöva vara hemma helt ett tag men sån stress när man måste betala av ivf varje månad o då funkar det inte att inte jobba.