BF maj 2017
Och där kände jag livmodern jätte tydligt!! V.14(13+6) så lycklig!!
Och där kände jag livmodern jätte tydligt!! V.14(13+6) så lycklig!!
Idag är jag lite ledsen. Haft jätteont inatt. Kom fram till att det är foglossningar men väldigt tidigt. Hade det akut sista månaderna förra graviditeten. Har sedan innan inflammation i höfterna som
Med är värre och bara gråtit inatt av smärtan. När jag gick upp i morse för att kissa började jag må illa, blev alldeles kallsvettig och kunde inte se. Som tur är var min man hemma. Sen minns jag inget förrän han fick liv i mig på golvet. Jag hade svimmat. Antagligen lågt blodtryck när jag steg upp för fort. Ngn mer som känt av det?
Ska på kalas idag men känner inte alls för det, är bara ledsen idag.
Lite väl tyst i denna tråd, vart är alla? ;)
Hur mår ni?
Jag är här..Har också bett om inträde men får inget insläpp och inget svar på mailet. Tror jag mailade FruHolmli. Men hon kanske är aktiv alls längre?
Tycker jag är inne i en bara väntan period nu. Bokat rul den 23 december. Har inga känningar knappt alls. Snarare känslan av att vara ogravid. Vill bara att veckorna ska springa fram. Efter RUL kommer vi börja planera, titta på kläder, barnvagn osv. Längtar <3 när har ni andra RUL?
Jag är i v 19+1 vid rul. Kändes sent men verkar vara normalt
Hej på er! Jag är också kvar i tråden. :)
Jag har haft jättemycket foglossning de två andra graviditeterna så jag väntar bara på att det ska smälla till ordentligt. Känner av de bakre fogarna om jag är uppe och rör mig någon längre stund eller sitter still för länge. Den främre fogen känner jag av när jag snedbelastar bäckenet. Men än så länge är det överkomligt. Har inga riktiga tips att komma med förutom rejäl smärtlindring. Fick citodon utskrivet sist, det hjälpte något. Foglossningsbälte funkar dåligt på mig då jag får sammandragningar av det. Men det är bara en period. I juni blir det bättre ;)
Idag åkte maken och barnen till mina svärföräldrar så jag har faktiskt dagen för mig själv. Tänkte fixa naglarna, köpa ny foundation, skämma bort mig lite inför veckan som kommer. Vecka 14 idag. Heja mig!