BF maj 2017
Däremot i många landsting får man nu gratis nipt om man får högre än 1/200 på kub. Men ville göra det i tvärtom ordning då jag är orolig av mig hehe.
Har lagt till nu!
Messa mig så lägger jag till.
Antingen som vän för eller så messar ni er FB mailadress, den som FB skapat åt er! Inte den för inloggning.
Hej!
Får jag oxå vara med här?
Jag har 3 barn sedan tidigare - två tjejer på 12 & 10 samt en liten kille (ivf) med ny partner som är 1,5 år nu.
Är nu gravid igen efter ett antal ivf försök och är beräknad till den 3:e maj
Välkommen och stort grattis :) Vi har också gjort ivf (första graviditeten) har bf 23 maj <3
Hej. Jag är ny här i tråden, är gravid i vecka 11+4 BF 18 maj. Undrar om det verkligen är möjligt att känna rörelser från bebisen så här tidigt, har någon varit med om det? Det är min andra graviditet, var gravid 2014. Har hört att man kan känna rörelser tidigare andra gången, men tycker det verkar lite väl tidigt!
Min BM ringde igår kväll och meddelad mig att jag hade lite låga Sköldkörtelvärden... och att jag behövde komplettera med 2 ytterligare prover.
När jag var där idag så var jag lite frågvis och fick då reda på att den provet som påvisade mitt låga värde hade 0,04 där gränsvärdet är 3... dem skulle återkomma till mig när dem analyserat färdigt dem 2 andra proverna.
Är det ngn här som varit med om nåt liknande? BM försäkrade mig om att allt var lugnt bara man sätter in medicinering (levaxin) snarast möjligast och att jag inte hade ngt att oroa mig för, men så går man ut på nätet och läser vilket man inte ska göra men hur kan man låta bli.. nu vet jag inte vad jag ska tro.