• JoJoNo

BF maj 2017

GreenSpirit skrev 2016-09-23 13:27:04 följande:
    Vilken vecka är du i?
    Vecka 6 precis idag. Så jättetidigt men plussade redan 10 dagar efter jag fick tillbaka ett embryo. Satte sig antagligen bättre pga överstimuleringen. Så det är ju bra. Men inte kul hur jag mår nu. Lite rädd.
  • JoJoNo
    Fjäderängel skrev 2016-09-24 21:35:05 följande:

Någon mer som gick in i en ny vecka idag? :D. Själv gick jag in i v9 :D

Gick in i v6 igår. Så tidigt. Önskar veckorna gick lite snabbare just nu.
  • JoJoNo
    Bebisbubbla skrev 2016-09-29 15:58:48 följande:
    Skönt att du slipper illamåendet. Själv har jag stora problem just nu. Var till och med tvungen att åka hem från jobbet idag. Mådde så illa att jag trodde jag skulle spy rakt ut. Jag ber till gudarna att tabletterna sambon skulle köpa på Apoteket idag hjälper!
    Är det postafen du ska testa?

Var på ultraljud idag 5+6 och vi fick Se ett litet hjärta pulsera :). Fortfarande överstimulerad sedan provrörsbefruktningen men inte sämre iaf.
  • JoJoNo
    jooo skrev 2016-09-29 19:59:42 följande:

Ush försöker inte oroa mig men tycker jag bara känner mig mindre o mindre gravid för varje dag/: brösten ömmar typ inget. Inte trött längre som förra veckan o inget illamående.

Är lite olika här med. Oroa dig inte det kommer variera fram och tillbaka. En del känner ingenting alls. Svårt att inte oroa sig, det gör jag med alldeles för mkt.
  • JoJoNo

1/5

FruHolmli

2/5

3/5

4/5

5/5

6/5 Freijah

7/5

8/5

9/5

10/5

11/5 Paincake

12/5

13/5

14/5

15/5

16/5

17/5

18/5 Ika_109

19/5

20/5

21/5

22/5

23/5

24/5

25/5 JoJoNo

26/5

27/5

28/5 - Tiiffany

29/5

30/5

Vi259

31/5

• JoJoNo

Förra graviditeten mådde jag illa från v 4- födsel. Gick upp 6 kg allt som allt. Fixk inte i mig mag. Mådde illa hela dygnet. Låg bara i soffan o gungade typ. Spydde aldrig men önskade jag hade det o kanske fått må lite bättre någon timme emellan kräkningarna iaf. Denna gången mår jag inte riktigt lika illa men det har blivit värre o värre sista dagarna så är rädd att det ska bli samma igen. Har mkt hugg över äggledarna och ömma bröst.

• JoJoNo

Var på vul på ivf-kliniken i onsdags. Allt såg bra ut. Hjärtat slog o "bebisen" var 12 mm :). Inskrivning om 2 veckor. Gör alla kub-test? Finns så många olika tankar kring det, göra eller inte.

• JoJoNo
    jooo skrev 2016-10-14 16:59:17 följande:
    Åh mysigt. Vilken var är du i?? Jag ska göra nytt vul på måndag för att se att lillen växt som den ska.
    Vecka 8 när ultraljudet gjordes. Hoppas det går bra för er på måndag!
  • JoJoNo

Tack för alla tankar kring kub. Får diskutera det mer hemma. Min man är helt inställd på att ta bort om det är dåligt utfall. Men jag känner vad är dåligt utfall liksom? Känner mig livrädd. När vi nu lyckats med ivf vill jag eg inte veta ngt som kan göra att jag förlorar barnet men samtidigt vill man veta om det är jättesjukt. Är helt förvirrad!

• JoJoNo
    jooo skrev 2016-10-17 13:23:50 följande:

Jag var på min dateringskoll inför kub idag i och med att jag blev tillbakaflyttad så mycket på förra tidiga vulet. Idag såg vi att bönan växt ikapp och ligger nu bara 2 dagar efter beräknad ägglossning. Låg 7 dagar bakåt innan. Så på 9 dagar har de blivit sån stor förändring.

Är idag i v 8 + 6. Fostret börjar likna en minimänniska. Navelsträngen syns. 23 mm lång mot ynka 9 mm lång på 9 dagar.

Lycka till, ni andra som har vul snart :)

Vad skönt allt gick bra! Mkt som händer på några veckor!
Svar på tråden BF maj 2017