• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • GreenSpirit
    jooo skrev 2016-10-05 22:22:50 följande:

Bara svullen mage och ömma bröstvårtor. Inget illamående alls.

Samma här! Tål dofter, samma humör och tålamod som tidigare.

Fast hela brösten är väldigt svullna:)
  • Nitcirc
    PuLoha skrev 2016-10-06 09:02:52 följande:

Jag skulle så hemskt gärna vilja ha symtom också.. 

Jag har heller inga symtom än, är i v 6+2, skulle också gärna vilja ha någon slags bekräftelse haha, men man ska väl vara glad för att slippa illamåendet iallafall:) vilken vecka är du i?
  • Jolly23

Har inte heller några symptom. V6+6. Vet precis vad ni menar. Vill också känna nått

• Nelah

Jag har inte jätte mkt symtom, de flesta har o stort sett försvunnit :/ lite små ömma bröst o mensvärk. Illamåendet är slut och jag har inte gått upp på natten för att kissa under de senaste 4 dagarna. v11 idag.

Jag vill och jag kan...
  • PuLoha
    Nitcirc skrev 2016-10-06 10:01:04 följande:
    Jag har heller inga symtom än, är i v 6+2, skulle också gärna vilja ha någon slags bekräftelse haha, men man ska väl vara glad för att slippa illamåendet iallafall:) vilken vecka är du i?
    Jag är i v 7+5 och känner mig så ogravid.. jag har haft väldigt lite symtom hela tiden så man är lite orolig för MA. 
    Min BM sa att under v 7 brukar dom flesta börja känna av symtom. 
  • PuLoha

Det känns ju lite lugnare att läsa att det finns fler som inte har några symtom Hjärta
    Man hade ju gärna önskat lite molvärk iaf Oskyldig

Nu har jag bokat tid för tidigt ultraljud på söndag! Bara hoppas på att allt är som det ska, så himla nervös!

• Snäckan26
    Nelah skrev 2016-10-06 10:13:33 följande:

Jag har inte jätte mkt symtom, de flesta har o stort sett försvunnit :/ lite små ömma bröst o mensvärk. Illamåendet är slut och jag har inte gått upp på natten för att kissa under de senaste 4 dagarna. v11 idag.

Jag är också i vecka 11 och nästan alla symptom är borta , jag blir skitnojig såklart fast jag har förbannat illamåendet och kräkningarna ett par veckor nu haha. Jag behöver inte heller kissa på natten , trodde det bara skulle bli värre med det ju längre gången man är ?
  • bak14
    PuLoha skrev 2016-10-06 11:01:16 följande:

Det känns ju lite lugnare att läsa att det finns fler som inte har några symtom Hjärta
    Man hade ju gärna önskat lite molvärk iaf Oskyldig

Nu har jag bokat tid för tidigt ultraljud på söndag! Bara hoppas på att allt är som det ska, så himla nervös!

Är det öppet någonstans på söndag? Var bor du? Det är så svårt att komma ifrån jobbet på vardagar, vad skönt att man kan göra det på helgen.
  • PuLoha
    bak14 skrev 2016-10-06 11:16:45 följande:
    Är det öppet någonstans på söndag? Var bor du? Det är så svårt att komma ifrån jobbet på vardagar, vad skönt att man kan göra det på helgen.
    Vasamamman i Stockholm Glad Smidigt och lätt att boka på webben.