BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Bara svullen mage och ömma bröstvårtor. Inget illamående alls.
Jag skulle så hemskt gärna vilja ha symtom också..
Jag skulle så hemskt gärna vilja ha symtom också..
Har inte heller några symptom. V6+6. Vet precis vad ni menar. Vill också känna nått
Jag har inte jätte mkt symtom, de flesta har o stort sett försvunnit :/ lite små ömma bröst o mensvärk. Illamåendet är slut och jag har inte gått upp på natten för att kissa under de senaste 4 dagarna. v11 idag.
Det känns ju lite lugnare att läsa att det finns fler som inte har några symtom 
Man hade ju gärna önskat lite molvärk iaf 
Nu har jag bokat tid för tidigt ultraljud på söndag! Bara hoppas på att allt är som det ska, så himla nervös!
Jag har inte jätte mkt symtom, de flesta har o stort sett försvunnit :/ lite små ömma bröst o mensvärk. Illamåendet är slut och jag har inte gått upp på natten för att kissa under de senaste 4 dagarna. v11 idag.
Det känns ju lite lugnare att läsa att det finns fler som inte har några symtom 
Man hade ju gärna önskat lite molvärk iaf 
Nu har jag bokat tid för tidigt ultraljud på söndag! Bara hoppas på att allt är som det ska, så himla nervös!
Smidigt och lätt att boka på webben.