BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Bild
Jag verkar inte kunna få in någon bild via mobilen
Se om de går nu. Som sagt väldigt svagt och man får se på långt håll. Inge morgonurin 
Jag har skrivit här förut, plussade bim+1 den 8 sep.
Och är beräknad 16 maj :)
Men iförrgår kväll fick jag en brun flytning / blödning med blod
Inte så mycket av själva blodet.
Sen var det inget mer, igår började brösten värka mer & mer och för varje dag som kommer blir symptom tydligare
Men nu fick jag nyligen blod på pappret när jag hade kissat.
Blir såklart jätte orolig för missfall trotts att de tydligen är vanligt med blödningar.
Någon mer som har detta "problem"?
Jag har skrivit här förut, plussade bim+1 den 8 sep.
Och är beräknad 16 maj :)
Men iförrgår kväll fick jag en brun flytning / blödning med blod
Inte så mycket av själva blodet.
Sen var det inget mer, igår började brösten värka mer & mer och för varje dag som kommer blir symptom tydligare
Men nu fick jag nyligen blod på pappret när jag hade kissat.
Blir såklart jätte orolig för missfall trotts att de tydligen är vanligt med blödningar.
Någon mer som har detta "problem"?
Åh tack så mycket för ditt svar.
Ringde 1177 i förrgår kväll i panik, lite överdrivet nojig kanske men vill verkligen ha bebis.
Och hon sa bara "låter som tidigt missfall" medans jag såg på 1177s hemsida att de är "normalt"
Men nör hon sa så, blev man ju extra nojig.
Men det som gör mig nojigast är de klara blodet men det är ju så pass lite egentligen.
Ska försöka slappna av, har inskrivning 21 okt, och första ultraljudet 9nov, går då in i v 13 precis.
Men det känns så långt dit nu! :(
Ja, jag har bruna flytningar sedan bim i måndags! Blev jätterädd först att det skulle eskalera i mens, men bara gammalt blod. Det räknas som normalt så länge det inte gör ont.
Hade så min förra graviditet och det var normalt. Då blödde jag lite också men bebisarna, de var två, mådde bra. Så man får försöka ha is i magen tills man kan göra första ultraljudet! Det är väldigt jobbigt
Någon mer som äter Folsyra?
Tar B-vitamintillägg med folsyra, omega 3 via planktonkapslar.
Någon mer som äter Folsyra?
Tar B-vitamintillägg med folsyra, omega 3 via planktonkapslar.
Åh tack så mycket för ditt svar.
Ringde 1177 i förrgår kväll i panik, lite överdrivet nojig kanske men vill verkligen ha bebis.
Och hon sa bara "låter som tidigt missfall" medans jag såg på 1177s hemsida att de är "normalt"
Men nör hon sa så, blev man ju extra nojig.
Men det som gör mig nojigast är de klara blodet men det är ju så pass lite egentligen.
Ska försöka slappna av, har inskrivning 21 okt, och första ultraljudet 9nov, går då in i v 13 precis.
Men det känns så långt dit nu! :(
Grattis!! Jag har också fått såna sprutor för jag har haft infarkter i moderkakan vid tidigare graviditeter, lär nog få det denna graviditet också och trombyl som är blodförtunnande. Men jag är bara i v.3+6 än så jag har inte ringt bm ännu...